Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr apr 08, 2011 1:41 am
door rover4u2nv
[quote="Mista T"] Je zou eigenlijk eens een turbodruk regelaar quote]
waar kan ik zo'n ding krijgen. what do they look like?
Geplaatst: vr apr 08, 2011 8:16 am
door roland
deze zo iets heeft roy (mista t)

Geplaatst: vr apr 08, 2011 12:16 pm
door Mista T
ik gebruik
deze:
Diegene die roland laat zien is er eentje die net even anders te regelen is.
Geplaatst: vr apr 08, 2011 1:05 pm
door roland
wat is nu beter een onder de motorkap of een
die je van af binnen (interieur) kan verstellen?
Geplaatst: vr apr 08, 2011 11:54 pm
door CaVeY23
roland schreef:deze zo iets heeft roy (mista t)

Ik heb deze in me subaru.
Ik heb m verlengt naar me cabine zodat ik m in de auto man verstellen

. Deze staan op eBay voor 15€ betaal je meer word je echt opgelicht!!!!
Die Manuel boostcontroller veranderd alleen je waste gate druk.
Ik merk overgens weinig verschil dicht bij me blok of in de cabine. Kleine druk verschil. Met een tandje bij heb ie constante druk.
Plaats alleen een boost controller met een turbodruk/boostmeter.
Ik heb er zelf 1 van autogauges.
Bij deze webwinkel heb ik t gekocht
. Had het na 3 dagen.
http://cgi.ebay.nl/MANUAL-TURBO-BOOST-C ... 43a246627d
Mssta T
http://cgi.ebay.nl/MANUAL-BOOST-CONTROL ... 2554wt_689
Geplaatst: za apr 09, 2011 1:29 am
door rover4u2nv
ik wil well deze hebben
http://cgi.ebay.nl/MANUAL-BOOST-CONTROL ... 2554wt_689
maar mijn paypall is effe leeg. wie o wie can die bestellen and ik maak het geld over of contant afhandelen.
Geplaatst: za apr 09, 2011 6:02 pm
door Mista T
ik heb toen voor die van gbe gekozen omdat deze in engeland vaak gebruikt worden. Zeker voorde diesel.
In principe stel je de druk 1 keer af en dan laat je hem staan. Daarom heb ik er eentje onder de motorkap. Plus dat ik niet nog een dingetje in me interieur wil hebben.
Geplaatst: wo mei 11, 2011 12:55 pm
door roland
even af stoffen dit Onderwerp
heb peter even gevraagt of hij kon zien in de haynes manual
wat de weerstand,Ohm,Ω zijn van de
koelvloeistofsensor en de
luchtinlaat temperatuur sensor
hij kon het niet zeggen DUS als IEMAND hier het weet laat het dan AUB even weten
Waarom deze vraag?
Ik heb de sensor gemeten op bedrijfstemperatuur en ik meet 350Ω
toen sensor schoongemaakt (luchtinlaat temperatuur sensor)
en toen een stuk gereden (trekt beter over de 3000 toeren en meer turbo druk)
bij terugkeer weer meten geeft nu 950Ω
(schoon gemaakt met remreiniger wordt dus best koud en meet dan
1300Ω)
Het is een diesel
dus als iemand bij hem of haar kan meten weet ik weer iets meer
duurt maar 5 minuten (als je een multimeter hebt)
Roy misschien
Geplaatst: wo mei 11, 2011 6:00 pm
door arjen
koelvloeistofsensor:
bij 17 graden 2443 ohm
bij 85 graden 300 ohm
luchttemperatuurmeter (in luchtmassameter)
Spanning meten over pin 1 en 3 van luchtmassameter. Deze moet 2,5 volt zijn bij een temperatuur van 17 graden.
Geplaatst: wo mei 11, 2011 6:18 pm
door roland

topi arjen
dat van de luchttemperatuurmeter (in luchtmassameter)
kijk ik ook
maar ik wil (of ik bedoel eigenlijk)
de sensor in het inlaatspruitstuk
weet je deze ook?
Geplaatst: wo mei 11, 2011 8:54 pm
door arjen
Daar heb ik geen gegevens van..

Geplaatst: zo mei 22, 2011 12:54 pm
door roland
voor degenen die willen weten wat het was
Het was het inlaatspruitstuk pakking (het gedeelte wat op het kleppen deksel zit met de EGR) daar zat een schuurtje in en was al eens met
vloeibare pakking dicht gesmeerd (niet door mijn

)