Nu is het wel zeker dat ze maar half werk geleverd hebben...
Ik heb zojuist de juridische afdeling van de ANWB gebeld.VROEM schreef:Lid van de ANWB?
Probeer hun juridische afdeling eens: 070-3147788
Ik heb er goede ervaring mee.
er staat 28-06-2010 op die bon .... wil dat zeggen dat 'de vorige eigenaar' 'm toen gekocht heeft?roverlex schreef:Op die basis heeft de vorige eigenaar deze Rover gekocht.
.
Nee ze zijn niet onderdeel van de dekkerautogroep.Victor schreef:Ik zou toch ook contact opnemen met die garage en dat op een vriendelijke manier en hun de kans geven inhoudelijk te reageren. Ze zijn echt wel gevoelig voor slechte publiciteit.
staan veel reviews op o.a. http://www.garagereview.nl
en ze hebben zelfs gereageerd op minder positieve reviews dus lezen dat zelf ook.
En misschien dat hij ook wel echt vervangen is. Als je juiste persoon daar spreekt moet t echt nog wel te achterhalen zijn.
Ze zijn ook onderdeel van een grotere groep (dekkerautogroep).
Ja hij heeft deze toen gekocht.Järv schreef: er staat 28-06-2010 op die bon .... wil dat zeggen dat 'de vorige eigenaar' 'm toen gekocht heeft?
Zou de reden dat hij 'm aan jou verkocht heeft niet dezelfde reden zijn dat hij nu niet meer te bereiken is?
Dat kun je wel zeggen.Heel veel slapeloze nachten.peter.evers schreef:Een spanrol niet vervangen??? OMG
Wat een kneuzen... meestal gaat de spanrol eerder kapot dan de riem, maar goed.
Gelukkig dat je blij bent met je auto... alleen 1800€ aan onderhoud zou mij toch een hoop slapeloze nachten bezorgen.