Grill / ROOSTER mg gezocht

Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

Tjah...vragen kan altijd natuurlijk... (vanuit oogpunt van de garage)
cceeddrriicc

Bericht door cceeddrriicc »

Niels 25 schreef:prijs tussen een rover en een mg zal niet veel schelen hoor.
nee ? maar dan nog mogen er enkele euro's af gwn voor t principe :D
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

euh...welk principe? volgens mij snap ik em niet :|
cceeddrriicc

Yme schreef:euh...welk principe? volgens mij snap ik em niet :|
dat hy volhoud dat het een mg is ?
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

aha okee, dan ben ik weer bij de draad....maja ben in dit geval wel met niels eens ;)
Rik
MG-R Freak

Bericht door Rik »

Bumpers van een ZR zijn inderdaad geleverd met de lip én de grille in één geheel, maar ook als 3 losse delen (lip, bumper, grille)

In deze lijkt me dat het gewoon een ZR is die schade heeft gehad of waarvan de grille het luchtruim heeft gekozen. Neemt niet weg dat je naar mijn mening gewoon naar de autopapieren kan vragen, daar staat het namelijk gewoon op.

Je kan allicht afdingen op 't feit dat 'ie wellicht schade heeft gehad. Verder denk ik dat het allerminst valt onder een verborgen gebrek. Succes met de koop. :+
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

Jammer dat je niet zoals in Nederland even het kenteken bij RDW invult en hopla je weet wat het is :+
Rik
MG-R Freak

Bericht door Rik »

België is sowieso een bekrompen $%^&*@-land als het gaat om auto's. No offence voor de Belgen hier hoor, jullie zullen ongetwijfeld ontzettend leuk zijn, maar jullie wetgeving is écht ridicuul.

'k Had er laatst een leuk gesprek over met een jongen die onderdelen kwam halen, hij wilde een Westfield importeren... Dat gaat dus gewoonweg niet. :+ Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er Belgische MG-R'ers zijn die de wetgeving supertoll vinden, maargoed...

Ontopic, je hebt 'm gekocht? Of niet? Aangezien je de achterlichten al aan het verkopen bent. :+
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
cceeddrriicc

Riksel schreef:België is sowieso een bekrompen $%^&*@-land als het gaat om auto's. No offence voor de Belgen hier hoor, jullie zullen ongetwijfeld ontzettend leuk zijn, maar jullie wetgeving is écht ridicuul.

'k Had er laatst een leuk gesprek over met een jongen die onderdelen kwam halen, hij wilde een Westfield importeren... Dat gaat dus gewoonweg niet. :+ Ik kan me dan ook niet voorstellen dat er Belgische MG-R'ers zijn die de wetgeving supertoll vinden, maargoed...

Ontopic, je hebt 'm gekocht? Of niet? Aangezien je de achterlichten al aan het verkopen bent. :+
Ik heb gezegt dat ik hem koop ,hij is naar de keuring gegaan en moet em volgende week gaan halen dus gekocht nee , maar zo goed als van my voor 99% wel ja :d
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Heb de advertentie ook gevonden op kapaza.

Het goede nieuws is dat het wel degelijk om een mg gaat.
Interieur (achterbank), stuur, achterbumper, spoiler, velgen, sideskirts, donkere schijn in de koplampen en motor duiden op een MG
(Bij een R25 staat er nog eens effectief "rover" op het kleppendeksel, waar dit bij mg een blanco kadertje is, zoals te zien op de foto.
De antenne is echter een lange, waar dit bij een originele zr een korte hoort te zijn.

Het slechte nieuws, en zoals hierboven al vermeld: ik gok ook dat het een schadewagen is.
Zou me niet verbazen als je naar de bobbel op de achterbumper kijkt...
Er is hier al een discussie geweest over een Zr zonder bumperlip vooraan maar deze had wel de mg-grille. Kon nog enigszins.

Maar deze bumper op de zr in kwestie, das gewoon een r25 bumper.
Hoewel, zoals rik zegt, de eerste Zr's hadden de voorbumper in 3 delen: bumper, grill en onderlip.
Dat bij deze zowel de grill als de lip zouden verloren gegaan zijn, zou me sterk lijken. Maar niet ondenkbaar.

Hoe dan ook, motorkap opendoen dus en naar het metalen frame kijken waarin de radiator vastzit en dergelijke en checken of je geen onregelmatige vervorming ziet.

Succes

:!:
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Ik weet niet hoor, maar meestal staat het merk gewoon op de autopapieren. Vraag of hij de papieren scant en emailt...

:?
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
cceeddrriicc

peter.evers schreef:Ik weet niet hoor, maar meestal staat het merk gewoon op de autopapieren. Vraag of hij de papieren scant en emailt...

:?

Heb uiteindelijk de mg toch voor mijn deur staan 8) 8)

het was ook idd een MG ZR dus 2 maal feest !
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

goed bezig :thumb:
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
cceeddrriicc

yes yes :d ma als ik het goed begryp , moest ik het mg teken vanvoor willen moet ik heel de bumper veranderen ?
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

cceeddrriicc schreef:yes yes :d ma als ik het goed begryp , moest ik het mg teken vanvoor willen moet ik heel de bumper veranderen ?
:mrgreen: nee hoor , alleen een ander grilletje scoren.

zoiets

http://cgi.ebay.co.uk/MG-ZR-grill-/1705 ... 27b59cbb82
Laatst gewijzigd door MARTIN op zo okt 10, 2010 7:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
cceeddrriicc

zou ge me ook kunne zegge waar ? liefst ni ebay want kben gene voorstander van paypal
Plaats reactie