Motor upgrade - Mogelijkheden ??
- tomcat.t16
- MG-R Core
Geen idee, ligt aan je wensen.
Laatst gewijzigd door tomcat.t16 op ma aug 02, 2010 12:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- Steven Rover
- MG-R Freak

Kon hem niet meer vinden

Soms komen die snelheids kriebels ineens weer omhoog. Ik heb hier thuis alleen geen enkele plek om zelf iets om te bouwen...en de kennis niet...

Rover 214SI
Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!

Rover 220 Coupe Turbo
MG ZS 1.8 TURBO!!!

en ja de 160pk versie past dus ook (is nog steeds het zelfde blok)
weet de verschillen met de 145pk versie niet zo, maar in iedergeval de injectoren
zou zelf ook veel eerder een vvc erin leggen dan een t-serie, want is een stuk makkelijker, en moet de eerste t-serie Zonder problemen nog tegen komen, + het lagere gewicht van de k, past in mijn ogen beter bij de auto
weet de verschillen met de 145pk versie niet zo, maar in iedergeval de injectoren
zou zelf ook veel eerder een vvc erin leggen dan een t-serie, want is een stuk makkelijker, en moet de eerste t-serie Zonder problemen nog tegen komen, + het lagere gewicht van de k, past in mijn ogen beter bij de auto
- Johnny_D
- MG-R Freak
ik had het niet over jou, maar over peter
het vvc blok uit de zr en de vi zijn in princiepe het zelfde. die uit de zr is alleen wat verder opgekrikt in pk's(wat bij het blok uit de vi ook makkelijk te doen is)
het makkelijkste voor je zelf is een 160 blok nemen. en een blok uit een vi het goetkoopste.

het vvc blok uit de zr en de vi zijn in princiepe het zelfde. die uit de zr is alleen wat verder opgekrikt in pk's(wat bij het blok uit de vi ook makkelijk te doen is)
het makkelijkste voor je zelf is een 160 blok nemen. en een blok uit een vi het goetkoopste.