Van Noort in Belgie
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core
Hehe, is er tenminste nog iemand die het met me eens isJohnny_D schreef:het betekend dat hij er me eens is

BTW, ik heb hier nog steeds een verlagingsset van je liggen, Johan. Het ligt niet in de weg ofzo maar dan weet je dat ik ze nog heb.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Sterker nog, ik heb slechts één ervaring bij Van Noort en die was helemaal niet zo goed. Ik ga er niet meer heen. 'k Was er direct klaar mee...peter.evers schreef:Hehe, is er tenminste nog iemand die het met me eens is
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
- tomcat.t16
- MG-R Core
Ik heb tot 3 keer toe iets proberen te bestellen zowel via telefoon als mail en geen antwoord. Ik hoef er ook niets van te hebben. Trouwens, ik vind de onderdelen ook erg duur daar.Riksel schreef:Sterker nog, ik heb slechts één ervaring bij Van Noort en die was helemaal niet zo goed. Ik ga er niet meer heen. 'k Was er direct klaar mee...
Fijn dat die goede man zoveel mensen op dit forum als klant heeft maar ik zal er nooit een van worden.

Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:

Had overigens niets met zijn werkzaamheden te maken, het zat wat meer in de persoonlijke levensfeer.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- The Big Boss
Fijn dat jullie al je negatieve ervaringen en frustraties hier willen spuien maar daar werd volgens mij niet om gevraagd in de beginpost van dit topic.
Dus graag weer on-topic!!
Dus graag weer on-topic!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
- MG-R Addict
Zeer late reactie:
zelf heb ik zeer goede ervaring met Willy Vermote (autohandel) in Ledegem bij Kortrijk. Ik denk dat hij wel in aanmerking komt voor de titel 'de Belgische Van Noort'. Ik ben er een tijd terug langs geweest en de man gaf me een sterke deskundige indruk. Bovendien heeft die ook een heleboel sloopauto's en dus bijgevolg massa's wisselstukken.
Alleen wel een beetje jammer dat ie 200 km van m'n deur zit.
Overigens ben ik nog op zoek naar een goede garage in omgeving Hasselt.
Volgende heb ik al gevonden:
- VJB Hasselt
- Delta Motors Maasmechelen
- Lekens Heusden Zolder
- Audi B&O Diest (ex-Rover/KIA Vandenbroeck Schaffen)
- Bollen Skoda Maastricht
Nu vraag ik me alleen af of er mensen zijn met positieve/negatieve ervaringen met een van deze. Ik hoor het graag.
Verder lijkt het me misschien interessant om een apart topic rond garage/herstelpuntenreviews te maken? Ik heb de indruk dat her en der wel wat terug te vinden is, maar het staat vrij versnipperd op het forum.
zelf heb ik zeer goede ervaring met Willy Vermote (autohandel) in Ledegem bij Kortrijk. Ik denk dat hij wel in aanmerking komt voor de titel 'de Belgische Van Noort'. Ik ben er een tijd terug langs geweest en de man gaf me een sterke deskundige indruk. Bovendien heeft die ook een heleboel sloopauto's en dus bijgevolg massa's wisselstukken.
Alleen wel een beetje jammer dat ie 200 km van m'n deur zit.
Overigens ben ik nog op zoek naar een goede garage in omgeving Hasselt.
Volgende heb ik al gevonden:
- VJB Hasselt
- Delta Motors Maasmechelen
- Lekens Heusden Zolder
- Audi B&O Diest (ex-Rover/KIA Vandenbroeck Schaffen)
- Bollen Skoda Maastricht
Nu vraag ik me alleen af of er mensen zijn met positieve/negatieve ervaringen met een van deze. Ik hoor het graag.
Verder lijkt het me misschien interessant om een apart topic rond garage/herstelpuntenreviews te maken? Ik heb de indruk dat her en der wel wat terug te vinden is, maar het staat vrij versnipperd op het forum.
- kilroy
- MG-R Addict
Hoe doen ze nog steeds het onderhoud van MG/Rover?? Men doet tegenwoordig Alfa Romeo dat is toch wel andere koek. Ik heb ooit op het net gekeken maar ze hebben zelf geen website. Kon er niks meer over terugvinden dat men nog MG/Rover onderhoudt. Maar het kan bijna niet ander natuurlijk men is jaren een verdeler geweest.tazz schreef:in België hoor ik toch velen die erg tevreden zijn van Viaene in Lembeke
Ik kwam ook deze nog tegen is niet echt in de buurt van Ekeren maar als je de website ziet en ook Google Earth bekijkt op streetview is er daar niet zoveel veranderd

Rover 75 2.5 liter V6 (34-LB-HP)