Yep, hoe had kunnen denken dat jij er nog niet vanaf wist,
er staat op autotrader een ZS hatch met die velgen, dat ziet er echt goed uit. Die ZS heeft ook de spoiler die ik wil hebben, die zal vast wel beter te betalen zijn als de Vorlon spoiler van Mynheer, dat ding kost 400 pond dacht ik....
Yep, en kreeg een maandje geleden nog een pb van Mista(of een van z'n kinderen) dat zo'n spoiler te koop stond op ebay, was idd niet duur maar toen stonden flinke kosten eraan te komen. Dat is nu gelukkig voorbij dus nu kan ik op zoek naar leuke dingen voor me auto..
Hoezo Striker?
Is die spoiler gelijmt of geschroefd?
Ik dacht idd ook dat hij niet paste maar als er een kans is dat hij wel past probeer ik het graag want ik vind de sedan spoiler mooier dan die van de hatch, wat denk jij Rover, zou het passen en waarom dan wel?
Betreft de gaten maakt het toch niet uit, ik heb er nu ook geen spoiler opzitten
Ik zal wel eens kijken bij MGPete's auto, kan ik de maten van de ''voeten''
(van de spoiler, niet van MGPete) opmeten en kijken of het past cq eruit zou zien, misschien staat die spoiler namelijk wel erg dicht op de achterruit bij een hatch.
D'r zit voor zover ik weet nu nix op ... dus die bevestigingspunten kan je maken waar je wil.
Tevens kan je aan de grote spoiler best nog wel een hoekje pas schuren .. je moet 'm tenslotte toch spuiten
Ennûh .... wat betreft een spoiler op een kofferbak van een 400 hatch en een ("90-"95) 200 hatch schroeven ....Nâh, dan mag ik gerust zeggen dat ik daar ervaring in heb
Laatst gewijzigd door Järv op vr mar 19, 2004 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe zit het met die spoiler van jou, heb je hem nog, wat gaat het kosten en zou je misschien eens kunnen kijken hoe groot die steunen van dat ding zijn?
Praktisch alle carrosserie onderdelen zijn al verkocht, ik geloof dat alleen de voorbumper nog te koop is en de linkerdeur.
De rechterkant is in zijn geheel een meter naar binnen gedrukt.