2 Zr's met schade
- Boarderken
- MG-R Freak
Tjaaa.. Ik heb het ook druk met oudjaar, nog steeds trouwens ook al zijn we al het nieuwe jaar in..
Maar toch trek ik even tijd uit voor mails te checken hoor :P
Okee okee, men vriendin is er misschien niet zo héél tevreden mee maar whatever :P
Zoveel moet ie trouwens niet typen, een kleine beschrijving en een prijsje, is 5min werk
Ik laat het jullie weten!
Maar toch trek ik even tijd uit voor mails te checken hoor :P
Okee okee, men vriendin is er misschien niet zo héél tevreden mee maar whatever :P
Zoveel moet ie trouwens niet typen, een kleine beschrijving en een prijsje, is 5min werk

Ik laat het jullie weten!
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
- Boarderken
- MG-R Freak
Mail terug gehad!
Sideskirts zyn ok: 150 euro
Voor de velgen zal ik u morgen fotos doorstuuren
Veerpootbrug is verkocht
Kennelijk is hij niet zo snugger, had er nog een vraag bijgezet voor eventuele ruil met mijn achterbank met opleg van mijn kant, gewoon geen antwoord op gekregen
Sideskirts zyn ok: 150 euro
Voor de velgen zal ik u morgen fotos doorstuuren
Veerpootbrug is verkocht
Kennelijk is hij niet zo snugger, had er nog een vraag bijgezet voor eventuele ruil met mijn achterbank met opleg van mijn kant, gewoon geen antwoord op gekregen

- Boarderken
- MG-R Freak
Achterbumper is OK voor 160€rosusa schreef:Wil je voor mij ff vragen wat ie voor de achterbumper wil hebben?
- Boarderken
- MG-R Freak
Vandaag wezen kijken naar de 1e Zr.
Mijn bevindingen:
De man die ik vandaag zag was niet de eigenaar maar een vriend ervan met een loods waar de wagen staat.
Aan de andere schadewagens te zien heeft de man een klein autokerkhof, ook enkele crossauto's gezien, hij kwam me nota bene ophalen aan de aftrit met een depannage-wagen.
Exterieur:
Wat gebeurd is: de man vertelde dat de eigenaar geslipt is en in de graskant beland is.
De wagen heeft echt heel wat blutsen vooraan: een rechtse voorscherm voor de sloop, links ook een flinke bluts.
Het dak ter hoogte van de antenne heeft een klap gehad (maar is er wel makkelijk uit te duwen terug).
Voorbumper kan nog gered worden met plamuur. Bestuurdersdeur heeft een diepe schram, evenals de passagiersdeur.
Beide deuren hebben ook geen ruiten meer. Zijspiegels zijn ook weg en heb ik niet terug gevonden.
Zijflanken en achteraan is echter wel nog intact (hoewel het kofferslot toch niet meer aangrijpt).
Achterbumper is schadevrij & voorzien parkeersensoren
Skirts zijn ook goed.
Interieur:
Dit is ook een tegenvaller qua netheid, zoals je in de advertentie kan zien, heel nauw was ie niet...
Dashboard is nog goed. Stuur niet gehavend, ook airbags zijn niet afgegaan.
De zetels zijn helaas toch minder. Niet alleen zien ze er niet zo mooi onderhouden uit, zoals je op de foto ziet is de lendensteun van de bestuurderszetel gehaven (scheurtjes in't leer).
De passagiersstoel is beter. Achterbank ziet er ook niet zo mooi uit maar is te reinigen, toch een schram gevonden op de middenste zitplaats. Mechanisme om de bank neer te klappen werkt wel nog.
Dakhemel zag er onberispelijk uit, is dus nooit in gerookt.
Verder zijn er elektriche ramen (mechanisme kan dus nog gebruikt worden, en elektrische spiegels (ook enkel mechanisme nog bruikbaar)
Velgen & banden:
Velgen zijn de Straights met rondom zelfde merk banden als de fabriek er oplegde destijds: continental Contisportcontact 2.
3 velgen zijn intact, zelfs geen stoeprandschade, behalve de velg rechtsvoor, deze heeft zowel aan de rand als aan de spaken schade (zie foto ). Verder hebben beide banden vooraan reeds blazen op de zijkant, daar ben je dus niks meer mee.
De 2 achterste waren wel nog goed en hadden nog 4 mm profiel.
Reserveband is een thuiskomer van 16", band is als nieuw.
Motor:
De man heeft de motor laten draaien en deze liep nog als een zonnetje! Echt niks aan. Stond ook zeer netjes, geen mayonaise aan oliedop, koelwater zag er goed uit, de power is aanwezig. De motor is dus top. Er staan 96000 km op de teller.
De ecu is ook geen probleem om te verkopen.
Indien iemand de motor willen, dan is deze inclusief uitlaatcollector tot aan de katalysator. Ik dacht te herinneren dat er tussen de R200 en Zr's al eens een verschil durft zitten in de flenzen van de kat (?) (2 of 3 bouten). Ik weet niet precies welk model hoeveel bouten heeft.
Ook de versnellingsbak wordt niet meegeleverd met de motor.
Afhankelijk van de tijd die de man heeft zou hij de motor samen met de eigenaar zelf kunnen uitbouwen.
Maar dan is controle wel nodig dat alles compleet is uiteraard.
Geschiedenis:
De wagen is gebouwd in 2001.
Het instructieboekje was aanwezig. Stempel van verkopende garage aanwezig, deze was van Van Noort!
Verder onderhoud vermeld stempels van Rover dealer Van Iersel in Horn (NL)
Laatste stempel is terug van Va Noort en dateert van 2005. Ik vermoed dus dat de wagen ingevoerd is door de verkoper.
Verdere onderhoudshistorie van jaar 2006 tot ontbreken echter. De kans bestaat dat de eigenaar het zelf deed of bij zijn vriend ging.
Motorcode gecontroleerd, het was nog steeds de 1e motor die er inlag.
Ook chassisnummer klopte met het gelijkvormigheidsattest.
Keuringspapieren en inschrijvingsdocument niet gevonden.
Let wel: er werd duidelijk vermeld dat de auto pas in stukken weggaat als de motor verkocht geraakt.
Is er geen koper voor de motor, dan gaat de auto in geheel naar een autosloper. Een prijs van de autosloper heb ik niet te horen gekregen.
Ook zal de wagen er niet te heel lang staan. Tot volgende week of tot 2 weken nog wel maar een maand zal te lang zijn.
Eventueel samenleggen voor het wrak? Zo kan ieder die wat nodig heeft het eruit halen. Zelf heb ik alleen niet-motorische stukken nodig (achterbankleuning, omlijsting van klokje, handgrepen deurpanelen).
Iemand die wat anders nodig heeft kan bijvoorbeeld dan de wagen op trailer meenemen naar NL?
Ik wil gerust de wagen ophalen en stockeren bij men oma totdat iemand er dan omkomen.
Bovenstaand kan uiteraard alleen als iemand besluit de motor te kopen.
Morgen zal ik wat foto's posten.
Mijn bevindingen:
De man die ik vandaag zag was niet de eigenaar maar een vriend ervan met een loods waar de wagen staat.
Aan de andere schadewagens te zien heeft de man een klein autokerkhof, ook enkele crossauto's gezien, hij kwam me nota bene ophalen aan de aftrit met een depannage-wagen.
Exterieur:
Wat gebeurd is: de man vertelde dat de eigenaar geslipt is en in de graskant beland is.
De wagen heeft echt heel wat blutsen vooraan: een rechtse voorscherm voor de sloop, links ook een flinke bluts.
Het dak ter hoogte van de antenne heeft een klap gehad (maar is er wel makkelijk uit te duwen terug).
Voorbumper kan nog gered worden met plamuur. Bestuurdersdeur heeft een diepe schram, evenals de passagiersdeur.
Beide deuren hebben ook geen ruiten meer. Zijspiegels zijn ook weg en heb ik niet terug gevonden.
Zijflanken en achteraan is echter wel nog intact (hoewel het kofferslot toch niet meer aangrijpt).
Achterbumper is schadevrij & voorzien parkeersensoren
Skirts zijn ook goed.
Interieur:
Dit is ook een tegenvaller qua netheid, zoals je in de advertentie kan zien, heel nauw was ie niet...
Dashboard is nog goed. Stuur niet gehavend, ook airbags zijn niet afgegaan.
De zetels zijn helaas toch minder. Niet alleen zien ze er niet zo mooi onderhouden uit, zoals je op de foto ziet is de lendensteun van de bestuurderszetel gehaven (scheurtjes in't leer).
De passagiersstoel is beter. Achterbank ziet er ook niet zo mooi uit maar is te reinigen, toch een schram gevonden op de middenste zitplaats. Mechanisme om de bank neer te klappen werkt wel nog.
Dakhemel zag er onberispelijk uit, is dus nooit in gerookt.
Verder zijn er elektriche ramen (mechanisme kan dus nog gebruikt worden, en elektrische spiegels (ook enkel mechanisme nog bruikbaar)
Velgen & banden:
Velgen zijn de Straights met rondom zelfde merk banden als de fabriek er oplegde destijds: continental Contisportcontact 2.
3 velgen zijn intact, zelfs geen stoeprandschade, behalve de velg rechtsvoor, deze heeft zowel aan de rand als aan de spaken schade (zie foto ). Verder hebben beide banden vooraan reeds blazen op de zijkant, daar ben je dus niks meer mee.
De 2 achterste waren wel nog goed en hadden nog 4 mm profiel.
Reserveband is een thuiskomer van 16", band is als nieuw.
Motor:
De man heeft de motor laten draaien en deze liep nog als een zonnetje! Echt niks aan. Stond ook zeer netjes, geen mayonaise aan oliedop, koelwater zag er goed uit, de power is aanwezig. De motor is dus top. Er staan 96000 km op de teller.
De ecu is ook geen probleem om te verkopen.
Indien iemand de motor willen, dan is deze inclusief uitlaatcollector tot aan de katalysator. Ik dacht te herinneren dat er tussen de R200 en Zr's al eens een verschil durft zitten in de flenzen van de kat (?) (2 of 3 bouten). Ik weet niet precies welk model hoeveel bouten heeft.
Ook de versnellingsbak wordt niet meegeleverd met de motor.
Afhankelijk van de tijd die de man heeft zou hij de motor samen met de eigenaar zelf kunnen uitbouwen.
Maar dan is controle wel nodig dat alles compleet is uiteraard.
Geschiedenis:
De wagen is gebouwd in 2001.
Het instructieboekje was aanwezig. Stempel van verkopende garage aanwezig, deze was van Van Noort!
Verder onderhoud vermeld stempels van Rover dealer Van Iersel in Horn (NL)
Laatste stempel is terug van Va Noort en dateert van 2005. Ik vermoed dus dat de wagen ingevoerd is door de verkoper.
Verdere onderhoudshistorie van jaar 2006 tot ontbreken echter. De kans bestaat dat de eigenaar het zelf deed of bij zijn vriend ging.
Motorcode gecontroleerd, het was nog steeds de 1e motor die er inlag.
Ook chassisnummer klopte met het gelijkvormigheidsattest.
Keuringspapieren en inschrijvingsdocument niet gevonden.
Let wel: er werd duidelijk vermeld dat de auto pas in stukken weggaat als de motor verkocht geraakt.
Is er geen koper voor de motor, dan gaat de auto in geheel naar een autosloper. Een prijs van de autosloper heb ik niet te horen gekregen.
Ook zal de wagen er niet te heel lang staan. Tot volgende week of tot 2 weken nog wel maar een maand zal te lang zijn.
Eventueel samenleggen voor het wrak? Zo kan ieder die wat nodig heeft het eruit halen. Zelf heb ik alleen niet-motorische stukken nodig (achterbankleuning, omlijsting van klokje, handgrepen deurpanelen).
Iemand die wat anders nodig heeft kan bijvoorbeeld dan de wagen op trailer meenemen naar NL?
Ik wil gerust de wagen ophalen en stockeren bij men oma totdat iemand er dan omkomen.
Bovenstaand kan uiteraard alleen als iemand besluit de motor te kopen.
Morgen zal ik wat foto's posten.
- Boarderken
- MG-R Freak
- Boarderken
- MG-R Freak
Geen exacte prijs gezegd
MAAR
wordt de motor niet verkocht, dan gaat hij in geheel naar de sloper die er nog 1200 €voor geeft.
Deze zou dan het blok verkopen voor 1850 €.
Biedt je dus iets meer dan 1200, dan is't zo goed als van jou
En kan zowel ik als andere mensen hier toch aan hun stukken geraken.
Eigenaar is te bereiken op + 32 474 97 54 86
MAAR
wordt de motor niet verkocht, dan gaat hij in geheel naar de sloper die er nog 1200 €voor geeft.
Deze zou dan het blok verkopen voor 1850 €.
Biedt je dus iets meer dan 1200, dan is't zo goed als van jou

En kan zowel ik als andere mensen hier toch aan hun stukken geraken.
Eigenaar is te bereiken op + 32 474 97 54 86
- Boarderken
- MG-R Freak
Net gebeld dat de persoon voor wie ik ging kijken de motor niet koopt, dus is alles mogelijk voor andere mensen hier.
Bel gerust, maar laat eventueel iets weten.
Wil de auto wel gaan halen met aanhanger tot hij wordt opgehaald maar langdurig zelf bijhouden doe en kan ik niet...
Zelf heb ik interesse in:
rugleuning achterbank inclusief hoofdsteunen
afdekplaatjes deurgrepen
omlijsting klokje
stuur
Bel gerust, maar laat eventueel iets weten.
Wil de auto wel gaan halen met aanhanger tot hij wordt opgehaald maar langdurig zelf bijhouden doe en kan ik niet...
Zelf heb ik interesse in:
rugleuning achterbank inclusief hoofdsteunen
afdekplaatjes deurgrepen
omlijsting klokje
stuur
- aldo
- MG-R Freak
150 eu voor de skirts valt wel mee, en ze zijn toch al in jouw kleur, anders zou je ze ook nog moeten laten spuiten.white_cobra schreef:is weer een tijdje geleden dat ik online was maar zie dat hij 150 voor de skirts vraagt dat vind ik toch te veel er vanuit gaan dat ik hier op het forum nieuwe kan krijgen voor de zelfde prijs...
Rover 200VI (sold) MG ZS 120 MKII (totalled) Alfa GT:p