Pagina 2 van 2

Geplaatst: do jan 08, 2009 11:58 pm
door Smurfing
Is me al eens opgevallen dat mn blokje extreem koud blijft. De wijzer gaat net op een kwart staan. Binnenkort toch maar even een grondige inspectie onder de kap. Maar dan moet het eerst even wat warmer worden :mrgreen:

Hij sowieso wel toe aan een grote beurt. Maar voor alle onderdelen moet even gespaard worden. Maar 1 op 8 is toch erg veel denk ik. Heb jij nog een mpi blok liggen? Begint een beetje te kriebelen enzo. Wat zou ik daar verder nog voor moeten aanpassen? Brandstofpomp, ECU enzo denk ik? En hoe zit het dan met de bedrading?

Geplaatst: vr jan 09, 2009 9:49 am
door Boekie
Je hoeft er niet zo heel veel voor aan te passen.
- ECU
- Draadboom (vanaf ECU naar de motor)
- Brandstof pomp is (is wel aan te raden)

That's it volgens mij.

Geplaatst: vr jan 09, 2009 10:05 am
door bam
Als je thermostaat kapot is (hij blijft open staan) zuipt hij en wordt hij niet warm.

Je moet even kijken als hij stationair draait of hij dan na 5 min wel iets warmer wordt.
Is dat zo dan is het waarschijnlijk je thermostaat.