Pagina 2 van 3
Geplaatst: vr jan 02, 2009 6:13 pm
door The Flying Dutchman
peter.evers schreef:
Ik heb het contactslot al los gemaakt terwijl de motor draaide. Dan zou de motor toch moeten stoppen... right?
Waarom gebeurt dat dan niet. Zo erg is dit he... damnnnn
Dan heb je dus in ieder geval sluiting tussen contactdraad en een constant gevoede draad. Dit zou de constante plus van je radio kunnen zijn.
Geplaatst: vr jan 02, 2009 6:19 pm
door tomcat.t16
Heeft het contactslot ook een zekering.
Is dit ENGINE MAN??
Geplaatst: vr jan 02, 2009 9:25 pm
door mulder83
dat is de zekering voor engine management dus je ecu, dat ene kastje dat je vroeg die YWC wordt in het engels meestal genoemd met de naam 14VT unit. misschien dat je daar iets mee kunt vinden.
Geplaatst: vr jan 02, 2009 10:03 pm
door tomcat.t16
op een of andere manier voel ik me toch minder Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als jullie meedenken
Maar nog steeds klote
Geplaatst: za jan 03, 2009 12:09 pm
door Silly CVT
Hoe is de status nu Peter?? Laatste keer dat ik je sprak ging de motor weer uit nadat je de zekeringkast eruit had gehaald en weer terug gedaan had namelijk... ???
Geplaatst: za jan 03, 2009 12:32 pm
door The Flying Dutchman
Als er wat naakte dames achter z'n dash liggen is dat goed mogelijk. Schreef ik dames? Draden bedoel ik natuurlijk.

Geplaatst: za jan 03, 2009 2:06 pm
door tomcat.t16
Klopt maar nu is het probleem weer terug. Nadat ik de steker van de tellers en zo heb teruggestopt. Mijn groene draad van de airco heeft overigens weer power, maar de anderen van de airco niet.
Zal eens alle massa's nameten
Geplaatst: za jan 03, 2009 2:11 pm
door The Flying Dutchman
Ik zou geen experimenten meer uithalen voordat ik die, waarschijnlijk, versmolten draden vervangen had. Meten is natuurlijk altijd ok, maar laat de accu er maar even buiten dacht ik zo.
Geplaatst: za jan 03, 2009 2:26 pm
door tomcat.t16
Komt goed
Geplaatst: zo jan 04, 2009 10:58 pm
door tomcat.t16
Na een weekend de auto uit elkaar halen en in elkaar zetten werkt het meeste weer. De ramen gaan weer open en dicht, de motor gaat weer uit en hij rijdt zelfs weer. Wat ik heb gedaan... ik heb alles gecontroleerd en aangedraaid/geduwd. Nu is hoor ik alleen mijn kachel meefluiten met het toerental. Ik denk dat als ik mijn radio erin gezet heb dat probleem over is. (Tulpstekers naar de versterker liggen los) Dus heb ik een paar zwevende massa's.

Geplaatst: zo jan 04, 2009 11:45 pm
door Ippel
Fijn dat het allemaal weer werkt.

Geplaatst: zo jan 04, 2009 11:53 pm
door Mark16v
zoiets heb ik ook, ik hoor de motor (toerental) over de voorspeakers (die lopen via een versterker), vooral als ik de achterruitverwarming aanzet.
Geplaatst: ma jan 05, 2009 12:21 am
door Johnny_D
@ peter. goed om te horen
@ mark: dat komt meestal omdat je plus kabels (remote en je gewone +) en je signaal kabels te dicht bj elkaar liggen.
Geplaatst: ma jan 05, 2009 12:24 am
door Dr Doggystyle
mooi om te horen dat ie weer werkt
Geplaatst: ma jan 05, 2009 12:50 am
door tomcat.t16
Ik ben echt blij. Was al bang dat het afgelopen zou zijn met de ECU gezien ik nogal een dikke sluiting heb veroorzaakt. Alleen nou die fake turbo fluit weg zien te krijgen

. Kan ik voor de eerste keer dit jaar goed slapen.
@ Johnny D. ik heb de rest van de knop gevonden PB me je adres nogmaals want ik heb mijn inbox geleegd.
@ Mark. Hoe was het met de klauw afgelopen? Heb die gast nog aangesproken maar hij zei dat dat geen kwaad moet kunnen

volgens mij snapte hij mij niet helemaal

Geplaatst: ma jan 05, 2009 12:53 am
door tomcat.t16
Nu kan ik weer verder met mijn project.
