Geplaatst: zo nov 30, 2008 11:24 pm
Na wat uren ploeteren, sleutelen, vloeken, schelden, handen opwarmen, en vieze kleding, is het uiteindelijk gelukt in 2 daagjes sleutelen...
De koppeling is compleet vervangen (druklagers enz) en de Rover rijd weer als een zonnetje.
Het was wel een heel karwij, ook omdat de brug die ik gebruik buiten staat en het niet al te mooi weer is in nederland
In middeld heb ik ook de vraagbaak van Hayenes(goed gespeld?) ontvangen in het engels (moest zelfs weer gedruk worden bij de leverancier!) en ook het probleem van het slot en het raam zijn verholpen!
Nou rest mij alleen nog 1 vraag.. De automatische choke...
Na een koude start blijft de choke ongeveer 5 minuten werken, en ik vind
ook dat hij te 'hoog' in de toeren blijft hangen (zonder gas tuft hij door met +/- 15 km per uur) In het boek kon ik er niet veel over vinden.. Maar is dit normaal? En is dit af te stellen??
Groeten!
Bero
De koppeling is compleet vervangen (druklagers enz) en de Rover rijd weer als een zonnetje.
Het was wel een heel karwij, ook omdat de brug die ik gebruik buiten staat en het niet al te mooi weer is in nederland

In middeld heb ik ook de vraagbaak van Hayenes(goed gespeld?) ontvangen in het engels (moest zelfs weer gedruk worden bij de leverancier!) en ook het probleem van het slot en het raam zijn verholpen!
Nou rest mij alleen nog 1 vraag.. De automatische choke...
Na een koude start blijft de choke ongeveer 5 minuten werken, en ik vind
ook dat hij te 'hoog' in de toeren blijft hangen (zonder gas tuft hij door met +/- 15 km per uur) In het boek kon ik er niet veel over vinden.. Maar is dit normaal? En is dit af te stellen??
Groeten!
Bero