Silly's 4e TC ( 1e post bevat ge-update lijst!!)

214 216 218 220 25
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

streetracer_norwin schreef:sillyyy is t linker knipperlichtglaasje nog heel?? :mrgreen:

en wat voor velgen zitten er onder?;)
Welke glaasjes bedoel je? :blink:

Standaard coupé velgen zitten er onder... Foto's volgen. PM of MSN me maar ff Norwin. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Goed de tubby staat op de zaak. Het ging in Den Haag nogal chaotisch aangezien we later waren dan verwacht was ik ook nog eens vergeten te pinnen... Sta ik bij de pin merk ik tot mijn grote schrik dat m'n geld er nog niet is.... AARRGGHH!!! :wall:
Gelukkig heeft René me (wéér) uit de brand geholpen en konden we eindelijk richting Wormerveer vertrekken. Natuurlijk eerst even de Chevy aftanken. Tubby afladen, ambulance wegzetten en dan als toetjuh: SHOARMAAA!! Ik ben Rob, René en Vincent erg dankbaar dat ze mee waren. :kizz:

Ik bedankt Rakesh en zijn maat ook voor hun engelen geduld.... THANK ALL YOU GUYS!!! :kizz:

Op naar huis..
Afbeelding
Bij het tanken nog maar ff piccie schieten
Afbeelding
Afbeelding

René was het zat....
Afbeelding
Rob ook.
Afbeelding
Vinnie wou gewoon z'n shoarma
Afbeelding

Alle foto's zijn klikbaar. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Rick

Bericht door Rick »

;) ;) Wat een mooie spannende onderneming zeg, ik wou dat ik tijd had om iets te komen scoren, maar ja ben heel het weekend rondom Rotterdam Coupe's aan het spotten :oops: :oops: , dus.......succes met het demonteren van de helaas klinisch dode Coupe, wel fijn dat ze zich beschikbaar heeft gesteld voor die mensen die zitten te wachten op de voor hun zo vitale organen :!: :!: :!: :!:
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Kan anders wel wat voor je meenemen Rick als je iets nodig hebt? We hebben dit trouwens al eens eerder gedaan, zie hier:

http://picasaweb.google.nl/Sillytc/RodeTC#slideshow

Komt iedereen trouwens het weekend sleutelen Syl? Zoja zat of zon? Wel zo gezellie. :)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Rick

Bericht door Rick »

Mark16v schreef:Kan anders wel wat voor je meenemen Rick als je iets nodig hebt? We hebben dit trouwens al eens eerder gedaan, zie hier:

http://picasaweb.google.nl/Sillytc/RodeTC#slideshow

Komt iedereen trouwens het weekend sleutelen Syl? Zoja zat of zon? Wel zo gezellie. :)
He ,dat zou tof zijn Mark, maar jij hebt reeds iets besteld wat ik ook wel wilde hebben.............betreft het kastje wat in de linker deur zit, das het kastje die het raammechanisme activeerd, de mijne is onlangs overleden.....maar als je er nog eentje weet, graag :!: :!: ;) , ;)

Trouwens mooie foto reportage zeg :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Volgens mij heb ik nog wel zo'n kastje maar die is van een 3-deurs GTi en kan me niet meer herinneren of dat pastte of niet. Kan hem wel meenemen van het weekend (of vrijdag-avond).
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Rick

Bericht door Rick »

Mark16v schreef:Volgens mij heb ik nog wel zo'n kastje maar die is van een 3-deurs GTi en kan me niet meer herinneren of dat pastte of niet. Kan hem wel meenemen van het weekend (of vrijdag-avond).
He das cool Mark..........Weet niet op die past, lijkt me wel denk ik, en ja zullen we vrijdag avond ff meeten bij de Mac, en als ik Rogier ff polst kunnen we misschien daar even heen toeren :mrgreen: :mrgreen:
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Joh Rick... maak gewoon ff tijd en kom gezellig een bakkie doen!! Kun je mee knutselen en ook op de foto!! :lol:

Misschien heb ik in de schuur nog zo'n mechanisme liggen.. Zou ik ff moeten zoeken..en terwijl ik dit tiep bedenk ik me "moest ik die niet al eens zoeken voor iemand??"... :wall:

Owja, Mark weet jij nog wie er van de RCOC opzoek was naar een deurdingtje van een euro-coup? :argh:

Komende dagen zal ik nog wat plaatjes schieten en vant weekend nog véél meer!!! En koffie roggelen. Als jullie de koffiepads meenemen heb ik nog wel een verdwaald Senseo-apparaat in de schuur denk. :mrgreen:
Officieel bericht:
Afbeelding
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

oeh da's lang geleden... zal ff zoeken.
Rick

Bericht door Rick »

SillyTC schreef:Joh Rick... maak gewoon ff tijd en kom gezellig een bakkie doen!! Kun je mee knutselen en ook op de foto!! :lol:

Misschien heb ik in de schuur nog zo'n mechanisme liggen.. Zou ik ff moeten zoeken..en terwijl ik dit tiep bedenk ik me "moest ik die niet al eens zoeken voor iemand??"... :wall:

Wil er graag bij zijn, maar ben pas 15:30 uur vrij, en om dan vanuit de Botlek naar Wormerveer te rijden wordt me iets teveel, en dan moet ik mijn afspraken voor die avond afzeggen, na tig keer te hebben afgebeld :oops: :oops: :oops: .
En dat mechanisme, ach....... :oops: miscchien dat Mark me kan helpen :!: :!: :!: :mrgreen:
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Mark komt zaterdag knutselen. Wie komt er ook zaterdag??

Wie komt zondag?

Ik ben het hele weekend in de loods aanwezig.
Officieel bericht:
Afbeelding
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

bijna jammer dat ik niet weer een bak nodig heb was gezelli de vorige keer.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

kom je toch voor de lol ;)
Rick

Bericht door Rick »

SillyTC schreef:Mark komt zaterdag knutselen. Wie komt er ook zaterdag??

Wie komt zondag?

Ik ben het hele weekend in de loods aanwezig.
Ziet er naar uit dat ik toch zaterdag ook even kom kijken ;) ;) ;)
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Dames, heren en andere coup-o-fielen.... er zijn nog wat onderdelen beschikbaar... DIT weekend komen demonteren anders is het weg!!

Maandag gaat de auto naar de sloop namelijk!!

Blok en interieur zijn nog beschikbaar. Ik heb de ruimte niet voor beide dus voor een zacht prijsje mogen die weg. ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
streetracer_norwin

Bericht door streetracer_norwin »

@ sill

ben er zondag dus :mrgreen:

wie gaat er zondag nog meer uit regio drechtsteden/rijnmond/rotterdam :mrgreen: ?

pm/of sms t adres maar;)

voor mijn tel nr zie je msn venster :mrgreen:

tot zondag!!
Plaats reactie