Spoiler projectje
Ik dacht dat je misschien de oude na kon maken en samen met de nieuwe tot 1 stuk maken. Is sterker en ik denk dat je de afwerking mooier kunt maken...
Dan krijg je in principe 2 staanders, met daartussen direct op de auto een spoiler en één ietsje hoger?
Maar ja, je hebt zelf misschien al wel wat in gedachten over hoe je het gaat doen, dus ik wil je je niet meer laten bedenken
Dan krijg je in principe 2 staanders, met daartussen direct op de auto een spoiler en één ietsje hoger?
Maar ja, je hebt zelf misschien al wel wat in gedachten over hoe je het gaat doen, dus ik wil je je niet meer laten bedenken

Weer even bezig geweest, het gaat wel een tijdje duren voordat hij af is want vanaf 1 september moet ik weer naar school.
vandaag heb ik de horizontale kromming gesneden.
Het ontwerp is een beetje aangepast, hij word nu niet meer aan weerszijde van de vleugel gemonteerd maar onder de vleugel, zodat de twee uiteinden blijven "zweven"

Gelijk even gepast
hij is nu nog vrij dik, maar dat word nog wel mooier, en hij komt nog een stuk naar achteren, maar dat ging niet want dan viel hij er af

vandaag heb ik de horizontale kromming gesneden.
Het ontwerp is een beetje aangepast, hij word nu niet meer aan weerszijde van de vleugel gemonteerd maar onder de vleugel, zodat de twee uiteinden blijven "zweven"

Gelijk even gepast

Die pootjes eronder heb ik gedaan omdat je geen scherpe uitstekende delen mag hebben, en als de achterkant van het vinnetje niet scherp is gaat hij ruizen, als ik de pootjes eronder maak zijn het geen uitstekende delen en kan ik ze gewoon scherp maken.
Vandaag heb ik er de vleugelvorm ingeschuurd, ben er 4 uur mee bezig geweest, maar hij begint er al op te lijken
De achterste rand is scherp en de uiteinden zijn mooi afgerond

Vandaag heb ik er de vleugelvorm ingeschuurd, ben er 4 uur mee bezig geweest, maar hij begint er al op te lijken

De achterste rand is scherp en de uiteinden zijn mooi afgerond

Vandaag gedaan:
Gladgeschuurd:

Tape op de rand geplakt om een scherpe rand te maken.

Eerst de ene helft van het piepschuim inrollen met epoxyhars,

Dan de andere helft en 300gr/m² glasvezel eropplakken.

Nog een 180gr/m² eroverheen en inrollen met hars.

De randjes netjes afknippen en omvouwen.

Peel-Ply erop en dat was het weer voor vandaag.

Morgen hetzelfde verhaal met de andere kant en een begin maken met de pootjes.
De pootjes komen er toch onder...
En hij wordt helemaal van carbon, maarde vleugel zelf ga laat ik in kleur spuiten
Gladgeschuurd:

Tape op de rand geplakt om een scherpe rand te maken.

Eerst de ene helft van het piepschuim inrollen met epoxyhars,

Dan de andere helft en 300gr/m² glasvezel eropplakken.

Nog een 180gr/m² eroverheen en inrollen met hars.

De randjes netjes afknippen en omvouwen.

Peel-Ply erop en dat was het weer voor vandaag.

Morgen hetzelfde verhaal met de andere kant en een begin maken met de pootjes.
De pootjes komen er toch onder...

En hij wordt helemaal van carbon, maarde vleugel zelf ga laat ik in kleur spuiten