wil wel eens voorkomen bij een laag oliepeil, ik zou de vorige eigenaar vragen wanneer er voor het laatst groot onderhoud is geweest hij weet dat vast nogwel anders vervang je straks dingen die niet hoeven
gooi hem maar eens vol tot het bovenste x ( tussen de laagste en bovenste zit ongeveer 0,5 liter) ga een stukje te rijden zodat het goed smeerd en luister dan nog eens... post dan nog maar een keer
ok dat is mooi, na een stukje rijden zal het nog wel minder zijn, ik heb geen geel gedeelte oid aan mijn peilstok maar wel de kruisjes en daar moet hij tussen de onderste en bovenste staan. Voor de moter is max vaak wel beter.
Zal injectiereiniger en van dat reiniging spul wat bij de olie kan goed zijn als zeg maar extra snoeperijtje :P of maakt het niets uit als je dat erbij doet..?
ben er niet weg van, net zoals van die v-power bij shell voor nieuwe motoren houd het het blok prima schoon maar bij oude blokken maakt het ook wel schoon maar dit zorgt er voor dat er overal rotzooi tussen komt te staan waardoor je auto kan gaan stotteren.....
en sommigen hebben hierdoor het lootje gelegd
Om even terug te komen op het luidruchtige ! vandaag na een lange rit werd het geluid toch wat irritant dus even onder de auto gekeken en er zit dus een gat in de voordemper!
hier op de foto te zien waar de condens en rook uitkomt (door de kou denk ik):
weet iemand waar je zo'n demper voor een schappelijke prijs kan kopen of is het handig om te lassen?
Laatst gewijzigd door Linxxy op ma nov 09, 2009 11:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
denk dat als je n nieuwe wilt kopen je ff moet zoeken op ebay ( redelijk goedkoop )
en anders even na van noort ( iets duurder ma weet je 100% zeker dat je de goede hebt )