Pagina 2 van 4
Geplaatst: do jun 05, 2008 8:50 pm
door Boarderken
Klopt :P Zelfs niet in België toen ik er een 2.0 115pk had laten inleggen nadat de 2.0 100pk de geest gegeven had
En dat in een land waar engine-swap op zich al verboden is
Wel *** vo je Tamara maar zoals er al veel zeggen...
Effe Van Noort bellenvoor een blokkie
Succes ermeej

Geplaatst: do jun 05, 2008 9:07 pm
door mulder83
rot om te horen

idd het enige echte probleem van onze K-serie gemotoriseerde rovertjes.
als hij echt vast zit is een ander blokje de enige oplossing, daar kan richard je zeker verder helpen, succes verder en houdt ons op de hoogte.
Re: Ludo half dood..
Geplaatst: do jun 05, 2008 9:10 pm
door LeSheep
Tammie schreef:Nou... het is toch gebeurd.
Mijn koppakking is er vandaag uitgeknald.
temperatuur hoog, kon koelvloeistof ingooien wat ik wilde, heel trillerig in de auto, met gassen kwam ie niet vooruit en toen kapte ie er helemaal mee. mijn moeder heeft me naar huis gesleept... dus ja
nou zat ik te denken.. ik kan de koppakking laten maken... maar verhelp ik het probleem ook met een andere motor erin?
zolang je maar niet weer een k moter neemt ik heb het zelfde probleem gehad met mijn rover en nu met mijn mg dus het is duidelijk een minpunt van de K moter lijkt me + lijkt me niet erg goedkoop een andere motor
Geplaatst: do jun 05, 2008 9:55 pm
door Dutch
zeg je nu tussen neus en lippen door dat in jou TF je koppakking er ook alweer door is? wat is je km stand?
Geplaatst: do jun 05, 2008 10:07 pm
door Striker
30k

.
Geplaatst: do jun 05, 2008 10:12 pm
door Dutch
toevallig ook van ergens 2004 oid?
***edit*** kan ook 2000 zijn waar ik veel over kapotte koppakkingen gelezen heb op mgf.be
Geplaatst: do jun 05, 2008 10:22 pm
door Sander Vermeij
Ik had em ook, koelvloeistof leeg, temp liep op maar daar bleef het bij..
Maar pakking stuk, alsmede de waterpomp en weet ik veel wat, dat geintje heeft me zes meier gekost.
Dan kan je nagaan dat als ik het bij de dealer had laten doen het me ongeveer het dubbele had gekost, nu heeft een maat van me het voor me gedaan in z'n eigen tijd...
Maar veel sterkte en geluk gewenst!!
Geplaatst: do jun 05, 2008 10:42 pm
door Striker
Dutch schreef:toevallig ook van ergens 2004 oid?
***edit*** kan ook 2000 zijn waar ik veel over kapotte koppakkingen gelezen heb op mgf.be
Het is blijkbaar van alle jaren

, zijn auto is uit 2002.
Geplaatst: do jun 05, 2008 11:14 pm
door Rvelleko
Aaaaw, k*t...
Ik hoop dat alles weer snel te fixen is... hoe reed je eigenlijk ?

Geplaatst: do jun 05, 2008 11:21 pm
door Tammie
aldo schreef:das wel *** ja, het grote nadeel aan onze 200.
1 voordeel voor jou is dat je er een VVC in kan leggen.
wat was de km stand eigelijk?
162.000

Geplaatst: do jun 05, 2008 11:22 pm
door Tammie
Rvelleko schreef:Aaaaw, k*t...
Ik hoop dat alles weer snel te fixen is... hoe reed je eigenlijk ?

80 op de provinciale weg.. niks bijzonders... rijd dat stuk iedere dag :S
Geplaatst: do jun 05, 2008 11:23 pm
door Rvelleko
je reed geen 80 in de eerste versnelling ?
Geplaatst: do jun 05, 2008 11:25 pm
door Tammie
Rvelleko schreef:je reed geen 80 in de eerste versnelling ?
nee

in zn 5, ik rijd namelijk altijd op de erg zuinige tour
zo heb ik het tenminste geleerd.. heb nou ook weer niet zó lang mn rijbewijs :P
Geplaatst: do jun 05, 2008 11:25 pm
door Rvelleko
Geplaatst: do jun 05, 2008 11:26 pm
door Tammie
ik heb een berichtje van Frekkel gehad
miss dat er wat te regelen is
we merken het wel
op de 1 of andere manier staat het huilen mn nader dan het lachen
er is nooit een goed moment voor, maar dit is wel het toppunt geloof ik
Geplaatst: do jun 05, 2008 11:46 pm
door Silly CVT
Nét voor Time Attack... Sucks bad!!
Sterkte meid!! Hopen dat ie nog te redden is en anders hopen op een ander blok. Ik zou btw voor een groter blok gaan. 