Klopt :P Zelfs niet in België toen ik er een 2.0 115pk had laten inleggen nadat de 2.0 100pk de geest gegeven had
En dat in een land waar engine-swap op zich al verboden is
Wel *** vo je Tamara maar zoals er al veel zeggen...
Effe Van Noort bellenvoor een blokkie
Succes ermeej
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
rot om te horen idd het enige echte probleem van onze K-serie gemotoriseerde rovertjes.
als hij echt vast zit is een ander blokje de enige oplossing, daar kan richard je zeker verder helpen, succes verder en houdt ons op de hoogte.
Tammie schreef:Nou... het is toch gebeurd.
Mijn koppakking is er vandaag uitgeknald.
temperatuur hoog, kon koelvloeistof ingooien wat ik wilde, heel trillerig in de auto, met gassen kwam ie niet vooruit en toen kapte ie er helemaal mee. mijn moeder heeft me naar huis gesleept... dus ja
nou zat ik te denken.. ik kan de koppakking laten maken... maar verhelp ik het probleem ook met een andere motor erin?
zolang je maar niet weer een k moter neemt ik heb het zelfde probleem gehad met mijn rover en nu met mijn mg dus het is duidelijk een minpunt van de K moter lijkt me + lijkt me niet erg goedkoop een andere motor
Ik had em ook, koelvloeistof leeg, temp liep op maar daar bleef het bij..
Maar pakking stuk, alsmede de waterpomp en weet ik veel wat, dat geintje heeft me zes meier gekost.
Dan kan je nagaan dat als ik het bij de dealer had laten doen het me ongeveer het dubbele had gekost, nu heeft een maat van me het voor me gedaan in z'n eigen tijd...
ik heb een berichtje van Frekkel gehad
miss dat er wat te regelen is
we merken het wel
op de 1 of andere manier staat het huilen mn nader dan het lachen
er is nooit een goed moment voor, maar dit is wel het toppunt geloof ik