radiateur lek?

214 216 218 220 25
Tammie

Bericht door Tammie »

tummeke schreef:Hmmm dat soort meuk in je radiator gooien is ook niet echt fijn tammie.. T is meer een soort tijdelijke oplossing om nog even door te kunnen rijden, maar dat spul is niet bepaald lekker om in je hele koelcircuit (en dus ook in je blok) te hebben zitten.. Vervangen lijkt me dan de beste optie..
Als je straks zeker weet dat t je radiator is heb ik er nog wel 1 van m'n oude blok liggen (volgensmij).
Ja dat flesje is ook er met de bedoeling ingegooid van: als ie niet meer lekt, is het dus zeker mn radiateur.. en geen slang ofzo :P om zeker te weten dat ik het juiste doe om een nieuwe radiateur te plaatsen.
Als jij nog een radiateur hebt.. dat zou dan denk ik wel mooi zijn.
tummeke

Bericht door tummeke »

Anders post je gewoon even op precies hetzelfde moment :!: ;)

Maargoed, gelukkig dat het je radiator lijkt te zijn.. Zou voor de zekerheid wel je tankje in de gaten houden, maar dat had je zelf ook wel bedacht denk ik :)

Ik zal vandeweek even voor je kijken of ik die radiator nog heb liggen en in welke staat ie is.. Ik wil morgen als ik tijd heb even langs m'n vader gaan om m'n motor op te halen, dus dan zal ik voor je kijken of ie er nog staat als je interesse hebt...
Tammie

Bericht door Tammie »

tummeke schreef:Anders post je gewoon even op precies hetzelfde moment :!: ;)

Maargoed, gelukkig dat het je radiator lijkt te zijn.. Zou voor de zekerheid wel je tankje in de gaten houden, maar dat had je zelf ook wel bedacht denk ik :)

Ik zal vandeweek even voor je kijken of ik die radiator nog heb liggen en in welke staat ie is.. Ik wil morgen als ik tijd heb even langs m'n vader gaan om m'n motor op te halen, dus dan zal ik voor je kijken of ie er nog staat als je interesse hebt...
Ja mn tank is nog steeds goed gevuld, maar heb voor de zekerheid koelvloeistof bij me. En kijk inderdaad maar even, weet je al wel wat je er voor wil hebben? Mocht je hem nog hebben en in goede staat zijn?
tummeke

Bericht door tummeke »

Hmm ruilen tegen een kratje bier lijkt mij een prima deal ;) Maak er alleen al iemand blij mee als er eens wat rover spullen uit de schuur verdwijnen :roll:
Tammie

Bericht door Tammie »

tummeke schreef:Hmm ruilen tegen een kratje bier lijkt mij een prima deal ;) Maak er alleen al iemand blij mee als er eens wat rover spullen uit de schuur verdwijnen :roll:
+ dat jij mij dolgelukkig maakt, want anders had ik morgen 160 euri neer gaan tellen voor een nieuwe raditor. En dat geld kan ik a.s vrijdag wel goed gebruiken, aangezien ie dan verlaagd wordt. :P
Laat maar weten en dan kom ik hem ophalen :D
tummeke

Bericht door tummeke »

Dan moet je de volgende keer toch even verder informeren, want dat kan ik via engeland zeker goedkoper regelen voor je als dat nodig is.. Maargoed, laten we hopen dat ik je dolgelukkig mag maken dan :mrgreen:

Ik laat het je zsm even weten.. Houd de bieraanbiedingen maar vast in de gaten ;)
Tammie

Bericht door Tammie »

tummeke schreef:Dan moet je de volgende keer toch even verder informeren, want dat kan ik via engeland zeker goedkoper regelen voor je als dat nodig is.. Maargoed, laten we hopen dat ik je dolgelukkig mag maken dan :mrgreen:

Ik laat het je zsm even weten.. Houd de bieraanbiedingen maar vast in de gaten ;)
Ja ik moet echt nog op auto gebied verder kijken dan mn neus lang is, maar dat is goed voor de volgende keer (al hoop ik dat Ludo voorlopig gewoon alles goed blijft doen :P ) En anders weet ik je te vinden ;)

En die bier aanbiedingen komt wel goed hoor :D Wil je nog een speciaal merk? :P
tummeke

Bericht door tummeke »

Hmmja laten we hopen dat ie voorlopig dan weer even heel blijft.. Maargoed, soms kan t ineens rap gaan met de mankementjes :(

Momenteel valt Hertog Jan hier bijzonder goed in de smaak, dus daar zou je mij dan weer dolgelukkig mee maken ;)
Tammie

Bericht door Tammie »

tummeke schreef:Hmmja laten we hopen dat ie voorlopig dan weer even heel blijft.. Maargoed, soms kan t ineens rap gaan met de mankementjes :(

Momenteel valt Hertog Jan hier bijzonder goed in de smaak, dus daar zou je mij dan weer dolgelukkig mee maken ;)

hahaha oke dan, opgeslagen op mijn harde schijf :P
Tammie

Bericht door Tammie »

Ik wil je niet haasten, maar is het vanavond nog gelukt om te kijken? :P
tummeke

Bericht door tummeke »

Yep is t :) Maar nog ff geen tijd gehad om t je te laten weten.. Ik IM je zo wel ff, dan kunnen we even kijken verder..
Tammie

Bericht door Tammie »

Hij zit erin en Ludootje loopt weer als een trein! Bedankt Tom!
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

:biertje: tom
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Van Noort vroeg vorig jaar 115 euro voor een radiator. Maar je hebt verschillende types. Uiteindelijk heb ik 'm maar in Delft bij GBcarparts gekocht voor 120 omdat ik daar vlakbij werk. Zelf vervangen.
Laatst gewijzigd door Sander02 op di mei 06, 2008 12:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
416SI 1996
BarryBrm

Bericht door BarryBrm »

K had laatst gepost dat k ook zo'n soort probleem had maar mijn auto staat nu bij de garage en het is de waterpomp die kapot was, K weet niet wat zoiets kan kosten maargoed het moet toch allemaal weer gemaakt worden hé ...
tummeke

Bericht door tummeke »

:biertje: Graag gedaan hoor :mrgreen:

Waterpomp is niet zo duur op zich, maar de werkuren om m te vervangen zullen een stukje hoger zijn denk ik..
Plaats reactie