Ongeluk 420Si - Geratel op een mysterieuze wijze verdwenen
FUEL CUT-OFF SWITCH
The fuel cut-off switch is a safety device which,
in the event of a collision or sudden impact,
automatically cuts off the fuel supply.
The switch is located behind the front ashtray on
the drivers side of the centre console. After the
switch has been activated, it must be reset by
pressing the rubber top (arrowed in illustration)
before the engine can be restarted.
Is toch echt de goede
The fuel cut-off switch is a safety device which,
in the event of a collision or sudden impact,
automatically cuts off the fuel supply.
The switch is located behind the front ashtray on
the drivers side of the centre console. After the
switch has been activated, it must be reset by
pressing the rubber top (arrowed in illustration)
before the engine can be restarted.
Is toch echt de goede
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Zo ziet het er uit achter de asbak:

De rode punt die je op de eerste foto wazig ziet zat in het gaatje eronder. Die heb ik er uitgedrukt maar dat lijkt mij nu niet het bewuste knopje te zijn. Dat plugje zat dus in het rechtse gaatje. In het linker zat de schroef waarmee het glijmechanisme van de asbak is bevestigd.
Hier nog even een foto van hoe hij er nu uitziet:

Bedankt voor de moeite!

De rode punt die je op de eerste foto wazig ziet zat in het gaatje eronder. Die heb ik er uitgedrukt maar dat lijkt mij nu niet het bewuste knopje te zijn. Dat plugje zat dus in het rechtse gaatje. In het linker zat de schroef waarmee het glijmechanisme van de asbak is bevestigd.
Hier nog even een foto van hoe hij er nu uitziet:

Bedankt voor de moeite!
JAAAAAAAA! Hij doet het weer!! Dat was de knop die moest worden ingedrukt! Super super super bedankt!!
De kans is trouwens groot dat je de auto nog een keer voorbij ziet komen, MARVON! Ik woon namelijk in Ossendrecht, en kom vaak met de auto in Hoogerheide. Dus als je hem ziet, jouw verdienste! Bedankt!
De kans is trouwens groot dat je de auto nog een keer voorbij ziet komen, MARVON! Ik woon namelijk in Ossendrecht, en kom vaak met de auto in Hoogerheide. Dus als je hem ziet, jouw verdienste! Bedankt!
R!K schreef:JAAAAAAAA! Hij doet het weer!! Dat was de knop die moest worden ingedrukt! Super super super bedankt!!

ik heb een setje liggen voor een zacht prijsje
en een koplamp dacht ik ook
Laatst gewijzigd door MARTIN op ma mar 24, 2008 10:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
@zijnstra: geeft helemaal niets! Ik stel het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen me te helpen!
@MARVON: Naar (kapjes voor de) mistlampen ben ik niet op zoek. Het is nu even zaak de auto met zo weinig mogelijk kosten weer rijdend te krijgen ;-). Maar in een (rechter) koplamp heb ik wel interesse. PM me je prijs maar even.
@MARVON: Naar (kapjes voor de) mistlampen ben ik niet op zoek. Het is nu even zaak de auto met zo weinig mogelijk kosten weer rijdend te krijgen ;-). Maar in een (rechter) koplamp heb ik wel interesse. PM me je prijs maar even.
Ik wilde net een stukje rijden om te kijken of alles goed is met de auto, maar zodra ik de motor startte kwam er een ratelend geluid onder de motorkap vandaan. Begin nu het ergste te vrezen want overal op internet lees je de grootste horrorverhalen... :-(
Iemand een idee? Voor de goede orde, voor het ongeluk tikte er niets en of je de koppeling in trapt of hem in z'n versnelling zet, het maakt niets uit. Hij blijft even hard tikken/ratelen.
Ben benieuwd wat dit kan zijn...
Iemand een idee? Voor de goede orde, voor het ongeluk tikte er niets en of je de koppeling in trapt of hem in z'n versnelling zet, het maakt niets uit. Hij blijft even hard tikken/ratelen.
Ben benieuwd wat dit kan zijn...