200 verlagen met ZR setje
Ik neem aan dat je dempers en veren bedoeltJeroenH schreef:Het heeft ff geduurd, maar ik heb nu contact met iemand uit Engeland die heeft schokdempers te koop van een ZR 105. Zijn deze anders dan die van een ZR160? Of zijn ze even lang/stug?
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=225562
Heb je hun al gebeld?
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Bedoel ik inderdaad, maar deze had ik nog niet gezien! Had al wel een paar keer op die site gekeken, maar nooit wat gevonden wat geschikt kon zijn. Maar ja, nu eerst Engeland ff afwachten en anders hier maar eens achteraan! Bedankt iig!bam schreef:Ik neem aan dat je dempers en veren bedoelt
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=225562
Heb je hun al gebeld?
Nou, het is zover. Het ZR setje komt er aan, vanuit Engeland voor GBP 152,- Dus over enkele weekjes (als ik de tijd heb gehad voor het installeren) plakt de Rover aan de weg. En dan zit er als het goed is ook een andere uitlaat onder, een K&N filter en worden de angeleye's net zoals die van Gerald (bedankt voor de info Gerald, leds zijn besteld
). Dus binnenkort weer veel werk aan de winkel hier!

Heb vandaag de schokdempers binnen gekregen. Wil ze het liefst morgen er al onderzetten natuurlijk, maar heeft iemand enig idee hoe lang je (ongeveer) met zoiets bezig bent? Heb geen brug, maar wel de ruimte om er goed bij te kunnen. Zet de auto op as-steunen, uiteraard niet onder de assen, anders klemmen de dempers nog zo
Maar hoeveel tijd moet ik er ongeveer voor uit trekken? Heb namelijk morgenochtend tijd, en zaterdagochtend, dus eventueel doe ik eerst voor en dan achter. Iemand een idee? En is het heel moeilijk??? Heb de Rave cd bekeken en kreeg daarvan niet echt het idee dat het heel ingewikkeld was, maar misschien valt dit in werkelijkheid tegen?!

Maar hoeveel tijd moet ik er ongeveer voor uit trekken? Heb namelijk morgenochtend tijd, en zaterdagochtend, dus eventueel doe ik eerst voor en dan achter. Iemand een idee? En is het heel moeilijk??? Heb de Rave cd bekeken en kreeg daarvan niet echt het idee dat het heel ingewikkeld was, maar misschien valt dit in werkelijkheid tegen?!

Ben vandaag gebeld...Zelfs dit hebben ze niet meer voor de Rover! OMP schijnt de veerpootbrug niet meer te maken omdat ze te weinig verkocht werden. Sparco hadden ze nog wel in de folder staan, maar dat was iets van 180 euro...JeroenH schreef:Dit is idd een van het weinig wat ze bij NLPower voor Rover hebben!
Denk dat ik m'n zwager maar weer eens aan het werk moet zetten

denk dat ik binnenkort mijn wagen verkoop, ivm auto van de zaak. dan kun je die van mij wel overnemenJeroenH schreef: Ben vandaag gebeld...Zelfs dit hebben ze niet meer voor de Rover! OMP schijnt de veerpootbrug niet meer te maken omdat ze te weinig verkocht werden. Sparco hadden ze nog wel in de folder staan, maar dat was iets van 180 euro...
Denk dat ik m'n zwager maar weer eens aan het werk moet zettenEn ff een mooi dingetje in elkaar laten lassen.