200 verlagen met ZR setje

214 216 218 220 25
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Cm of 3-4 lager is het zeker wel.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Bod geplaatst :lol: Zit nu op 50 pond komt nog zo'n 50 bij voor verzenden. Hopen dat het goed gaat!
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

kan je die wel zelf plaatsen zonder veerspanner ? lijkt mij ook wel wat ;)
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

JeroenH schreef:Het heeft ff geduurd, maar ik heb nu contact met iemand uit Engeland die heeft schokdempers te koop van een ZR 105. Zijn deze anders dan die van een ZR160? Of zijn ze even lang/stug?
Ik neem aan dat je dempers en veren bedoelt

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=225562
Heb je hun al gebeld?

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Rvelleko schreef:kan je die wel zelf plaatsen zonder veerspanner ? lijkt mij ook wel wat ;)
Ja, want de veren zitten al op de dempers. Je kan dus de schokbreker in z'n geheel vervangen.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
JeroenH

Bericht door JeroenH »

bam schreef:Ik neem aan dat je dempers en veren bedoelt

http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=225562
Heb je hun al gebeld?
Bedoel ik inderdaad, maar deze had ik nog niet gezien! Had al wel een paar keer op die site gekeken, maar nooit wat gevonden wat geschikt kon zijn. Maar ja, nu eerst Engeland ff afwachten en anders hier maar eens achteraan! Bedankt iig!
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Nou, het is zover. Het ZR setje komt er aan, vanuit Engeland voor GBP 152,- Dus over enkele weekjes (als ik de tijd heb gehad voor het installeren) plakt de Rover aan de weg. En dan zit er als het goed is ook een andere uitlaat onder, een K&N filter en worden de angeleye's net zoals die van Gerald (bedankt voor de info Gerald, leds zijn besteld :lol: ). Dus binnenkort weer veel werk aan de winkel hier!
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Heb vandaag de schokdempers binnen gekregen. Wil ze het liefst morgen er al onderzetten natuurlijk, maar heeft iemand enig idee hoe lang je (ongeveer) met zoiets bezig bent? Heb geen brug, maar wel de ruimte om er goed bij te kunnen. Zet de auto op as-steunen, uiteraard niet onder de assen, anders klemmen de dempers nog zo ;)

Maar hoeveel tijd moet ik er ongeveer voor uit trekken? Heb namelijk morgenochtend tijd, en zaterdagochtend, dus eventueel doe ik eerst voor en dan achter. Iemand een idee? En is het heel moeilijk??? Heb de Rave cd bekeken en kreeg daarvan niet echt het idee dat het heel ingewikkeld was, maar misschien valt dit in werkelijkheid tegen?! :?
Jai
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Jai »

Als je snel bent... dan is een ochtend genoeg. Maar neem je rustig je tijd, dan zou ik zaterdagochtend nog maar niks plannen ;)
Jai

........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
JeroenH

Bericht door JeroenH »

:oops: Vandaag niks gedaan, morgen ook niet...

Heb namelijk een veerpootbrug besteld :lol: Dus die komt als het goed is volgende week binnen en dan gaat de boel er zsm onder en uiteraard ook de veerpootbrug! Dacht als ik dan toch de boel los moet halen...dan kan dat er ook nog wel bij ;)
aldo
MG-R Freak

Bericht door aldo »

hey waar heb je die veerpootbrug vandaan, wil er ook nog steeds 1 hebben.
Rover 200VI (sold) MG ZS 120 MKII (totalled) Alfa GT:p
Afbeelding
JeroenH

Bericht door JeroenH »

NLPower in Zwolle. Hier heb ik hem besteld, op de site staat ie voor 70 euro, maar dan zijn oude bedragen. Kan hem volgende week ophalen als het goed is voor 82 euries.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

mag ook in de krant dat hun es wat anders heben als VW *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) en Peugeot :lol:

( b.t.w. onder mijn vorige 214 was het wisselen van veerpoten met een beetje tegenwerken met een dag gepiept, dus moet jou ook wel lukken )
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Dit is idd een van het weinig wat ze bij NLPower voor Rover hebben! De rest is allemaal van dat universele spul wat ze OOK voor Rover verkopen...

Denk dat de veerpoten er volgende week zaterdag ondergaan, als alles mee zit. Hoop dan lekker een heel dagje met de auto bezig te kunnen!
JeroenH

Bericht door JeroenH »

JeroenH schreef:Dit is idd een van het weinig wat ze bij NLPower voor Rover hebben!
Ben vandaag gebeld...Zelfs dit hebben ze niet meer voor de Rover! OMP schijnt de veerpootbrug niet meer te maken omdat ze te weinig verkocht werden. Sparco hadden ze nog wel in de folder staan, maar dat was iets van 180 euro...

Denk dat ik m'n zwager maar weer eens aan het werk moet zetten :lol: En ff een mooi dingetje in elkaar laten lassen.
zijnstra

Bericht door zijnstra »

JeroenH schreef: Ben vandaag gebeld...Zelfs dit hebben ze niet meer voor de Rover! OMP schijnt de veerpootbrug niet meer te maken omdat ze te weinig verkocht werden. Sparco hadden ze nog wel in de folder staan, maar dat was iets van 180 euro...

Denk dat ik m'n zwager maar weer eens aan het werk moet zetten :lol: En ff een mooi dingetje in elkaar laten lassen.
denk dat ik binnenkort mijn wagen verkoop, ivm auto van de zaak. dan kun je die van mij wel overnemen
Plaats reactie