Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma mei 17, 2004 10:32 pm
door Anton
En hier nog een nagezonden foto van de andere kant van de 800

Geplaatst: ma mei 17, 2004 10:56 pm
door ironman
Anton schreef:

roverjob 800 die ff zwaar aan het twijfelen gebracht werd schreef:Wat heb je met m'n nummerplaat gedaan?!?!
Zo kom ik natuurlijk nooit door de APK.
Nou ja als dat je kenteken was dan had je geen moeite om het te onthouden natuurlijk!!
Geplaatst: ma mei 17, 2004 10:58 pm
door The Flying Dutchman
't Is wel lekker met de flitspalen in elk geval.

Geplaatst: ma mei 17, 2004 11:00 pm
door ironman
roverjob800 schreef:'t Is wel lekker met de flitspalen in elk geval.

Of niet, dan weten ze je ook snel te vinden, want dan ben je de einige met blanco nummerplaten hahaha.
Geplaatst: ma mei 17, 2004 11:11 pm
door The Flying Dutchman
OK.....ik hang.

Geplaatst: di mei 18, 2004 10:15 am
door jan_dakpan
Extreem dikke uitlaten
Maar je hebt gelijk. Die spoiler die je er nu op hebt is ook erg mooi

Geplaatst: di mei 18, 2004 10:46 am
door Foxtrot
Die spoiler is ook mooi, maar ik vind eerlijk gezegd die hoge nog wat bruter staan!
Geplaatst: di mei 18, 2004 7:34 pm
door The Flying Dutchman
Ik heb liever niet dat ze zien wat voor een bruut het werkelijk is.
Mijn laatste rit naar de 800 dag in Gaydon leverde twee bijna huilende Vitesse Turborijders op......da's pas leuk.

Geplaatst: di mei 18, 2004 7:59 pm
door The Flying Dutchman
jan_dakpan schreef:
Die spoiler die je er nu op hebt is ook erg mooi

Niet alleen mooi, maar ook nog origineel Rover

Geplaatst: di mei 18, 2004 9:03 pm
door 416sí señor
Mijn laatste rit naar de 800 dag in Gaydon leverde twee bijna huilende Vitesse Turborijders op
Hoe lukt je dat met een 820? Een grote uitlaat en dito luchtfilter leveren je geen 43 pk mag ik aannemen?
Gr. Tomas
Geplaatst: di mei 18, 2004 9:38 pm
door The Flying Dutchman
Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat het uitlaatsysteem van de 800 een zeer hoge restrictie heeft. De inlaat idem dito en haal daar dan nog de kat af dan komt het al mooi in de richting.
De turbos kwamen uiteindelijk wel weer in de buurt op een hogere topsnelheid, maar na elke keer dat we in de ankers moesten verdwenen ze vervolgens als stipjes in de verte......gesprek van de dag in elk geval.
Volgens beide heren ging het tussen de 110 en 120 Mph en daar waren ze goed ziek van.

Geplaatst: vr mei 21, 2004 10:50 pm
door Dutch
mooie kleur
ben jijj er ook de volgende meeting?
lijkt me leuk een keer nog een 800 te zien bij de club
waar heb je die achterlichten vandaan?
en hoeveel heb je ervoor betaald
Geplaatst: vr mei 21, 2004 11:18 pm
door The Flying Dutchman
Wanneer en waar is de volgende meeting? Ik ben een tijdje niet op de site geweest....druk, druk en nog es druk, je kent dat wel.
Geplaatst: vr mei 21, 2004 11:21 pm
door The Flying Dutchman
Oh ja....de achterlichten komen van een sloperij in Norwich en kostten 60 Pond = 90 Euri. Ik geloof dat een achterlichtunit dat al bij de Rover-stealer kost.