Pagina 2 van 3

Geplaatst: wo jan 07, 2004 9:19 pm
door Mista T
Rover schreef: Ja .. want het was mijn ook al opgevallen dat er voor een flink aantal Honda's gewoon "Bold-on Turbo Kits" tekoop zijn.
Dus zonder aanpassing .. ff schroeven .. powerrrrrrr

Zou wel leukz zijn ... heb ik toch een dumpvalve :D

Cheers,
Dennis :cool:
Wat dacht je van Intercooler... Aanpassing aan inlaat en uitlaat, want die turbo moet wel worden aangedreven....... Anders heb je er nog nix aan....

Zou ik wel mee oppassen, anders ligt weer je koppakking eruit.... en je weet wat dat kost...

Geplaatst: wo jan 07, 2004 9:19 pm
door peter3

Geplaatst: wo jan 07, 2004 9:40 pm
door Järv
416sí señor schreef: ... de versnellingsbak steekt zo'n 30 cm te ver onder de auto, oftewel de pook zou ter hoogte van de armsteun komen, dit probleem lijkt me niet te verhelpen dus einde droom :evil
Eh .... de stang tussen je pook en de versnellingsbak is +/- 80cm ... deze is heus wel 30cm in te korten hoor :roll:
Dus das 't probleem niet ;)

Geplaatst: wo jan 07, 2004 9:43 pm
door Järv
JA DIE !! :shock: ZIE JE NOU ... 'K ZIJ 'T TOCH !! :mrgreen:

Geplaatst: vr feb 06, 2004 1:59 am
door 118GTR
is dit niet leuk dan? mooie bolt-on mod


http://www.suprastore.com/stag8upkit12.html

Afbeelding

Geplaatst: zo mar 21, 2004 8:34 pm
door 416sí señor
De 2 liter turbo motor zoals gebruikt in de Rover 400 is een T28 turbo.
Dus geen T16...

Heeft iemand hier ooit van gehoord(binnen NL)?

Gr. Tomas

Geplaatst: zo mar 21, 2004 9:08 pm
door Mista T
Hmm

Ik weet dat de 420 TI in nederland nooit op de markt gezet........ Naar wat ik heb gelezen op de forums ook in engeland, is die 420 TI ook het T16 blok...

Wat daar precies voor turbo op zit, weet ik niet precies....

Geplaatst: zo mar 21, 2004 10:46 pm
door 118GTR
416sí señor schreef:De 2 liter turbo motor zoals gebruikt in de Rover 400 is een T28 turbo.
Dus geen T16...

Heeft iemand hier ooit van gehoord(binnen NL)?

Gr. Tomas
euh nee, de motor waarover jij het hebt is wel degelijk een T16. De turbo op die motor is een (Garrett) T28.

M.a.w. die motor "heet" T16, lees: "t-serie 16 kleppen", zoals er ook de k8 en k16-motoren bestaan.

Geplaatst: zo mar 21, 2004 10:50 pm
door 416sí señor
Oh, op die fiets.

Gr. Tomas

Geplaatst: zo mar 21, 2004 10:56 pm
door Silly CVT
Past dat dan? :rofl:

Geplaatst: zo mar 21, 2004 11:00 pm
door Mista T
118GTR schreef:
euh nee, de motor waarover jij het hebt is wel degelijk een T16. De turbo op die motor is een (Garrett) T28.
Ooh ik dacht trouwens dat de standaard turbo een T25 was.....
SillyTC schreef: Past dat dan? :rofl:
Jij hebt toch nog een blokkie liggen, probeer het......... :mrgreen: :twisted: [/quote]

Geplaatst: zo mar 21, 2004 11:04 pm
door 416sí señor
Sparta met(turbo) :mrgreen:

Gr. Tomas

Geplaatst: zo mar 21, 2004 11:07 pm
door Mista T
KAn je wel zeggen dat je 25 Inch hebt :rofl:

Geplaatst: zo mar 21, 2004 11:08 pm
door 118GTR
whoops, T25 idd

Geplaatst: zo mar 21, 2004 11:24 pm
door Mista T
geeft nie,

vergissen is menselijk,
was ook eerst een twijfel hoor, maar later bedacht ik met dat ze het in engelan heel vaak hadden over de t28 conversie...
Logischer wijs leek het me dan dat de standaar een T25 was....

Maar ze passen ook wel groter hoor, niet zo groot als die dubbele van die Supra, want dat zijn iets van T60 ofzo..

Geplaatst: zo mar 21, 2004 11:27 pm
door 416sí señor
Wat houden al die nummers in dan?

Gr. Tomas