Rover schreef:
Ja .. want het was mijn ook al opgevallen dat er voor een flink aantal Honda's gewoon "Bold-on Turbo Kits" tekoop zijn.
Dus zonder aanpassing .. ff schroeven .. powerrrrrrr
Zou wel leukz zijn ... heb ik toch een dumpvalve
Cheers,
Dennis
Wat dacht je van Intercooler... Aanpassing aan inlaat en uitlaat, want die turbo moet wel worden aangedreven....... Anders heb je er nog nix aan....
Zou ik wel mee oppassen, anders ligt weer je koppakking eruit.... en je weet wat dat kost...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
416sí señor schreef: ... de versnellingsbak steekt zo'n 30 cm te ver onder de auto, oftewel de pook zou ter hoogte van de armsteun komen, dit probleem lijkt me niet te verhelpen dus einde droom :evil
Eh .... de stang tussen je pook en de versnellingsbak is +/- 80cm ... deze is heus wel 30cm in te korten hoor
Dus das 't probleem niet
Ik weet dat de 420 TI in nederland nooit op de markt gezet........ Naar wat ik heb gelezen op de forums ook in engeland, is die 420 TI ook het T16 blok...
Wat daar precies voor turbo op zit, weet ik niet precies....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
vergissen is menselijk,
was ook eerst een twijfel hoor, maar later bedacht ik met dat ze het in engelan heel vaak hadden over de t28 conversie...
Logischer wijs leek het me dan dat de standaar een T25 was....
Maar ze passen ook wel groter hoor, niet zo groot als die dubbele van die Supra, want dat zijn iets van T60 ofzo..
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!