Rover 25 ombouwen tot aanhanger UPDATE 17-02-2008 "KLAA
Prima...........Rvelleko schreef:Voor 25 euries wil je ik je dashboard wel hebben, ik heb eerder een dashboard aangeboden gekregen voor 25 euro met alles ero en eraan, maar hij laat niks meer van zich horen.
Stuur maar een PB of email naar: maikelboy3@hotmail.com
Zover ik het heb kunnen zien in het donker is het dashboard nog heel.
Wel had ie het 25 logo op de passagiers airbag geplakt, dus moet je even kijken op je de lijmresten eraf kunt krijgen.
Ik hoop dat we de airbag eruit kunnen krijgen zonder dat deze ontploft....
Bij mij krijg je hetzelfde en heb er nog een houtlook strip bij en een houtlook kachelunitfront.
Wel had ie het 25 logo op de passagiers airbag geplakt, dus moet je even kijken op je de lijmresten eraf kunt krijgen.
Ik hoop dat we de airbag eruit kunnen krijgen zonder dat deze ontploft....
Bij mij krijg je hetzelfde en heb er nog een houtlook strip bij en een houtlook kachelunitfront.
-
- The Big Boss
@Gerald; sinds wanneer zit de passagiersairbag in het stuur???

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
toen ik mijn airbag verwisselde heb ik gewoon de airbag losgemaakt en t stekkertje eruit getrokken...Gaat hier wel om een airbag in het stuur, maar denk niet dat het veel verschil maakt.
Het erop zetten was spannender. Ik heb de accu niet losgehaald ofzo. De dealer heeft dat destijds ook niet gedaan met mijn stuur. Ik kreeg een ZR-stuur en die hebben ze er meteen opgezet. Airbagje er weer in en klaar. Accu niet losgehaald ofzo...
Het erop zetten was spannender. Ik heb de accu niet losgehaald ofzo. De dealer heeft dat destijds ook niet gedaan met mijn stuur. Ik kreeg een ZR-stuur en die hebben ze er meteen opgezet. Airbagje er weer in en klaar. Accu niet losgehaald ofzo...
volgens mij als je zomaar de stekker eraf haalt of er op zet KAN je een stroomschokje veroorzaken waardoor de airbag uit kan klappenjan_dakpan schreef:toen ik mijn airbag verwisselde heb ik gewoon de airbag losgemaakt en t stekkertje eruit getrokken...Gaat hier wel om een airbag in het stuur, maar denk niet dat het veel verschil maakt...
maar correct me if i'm wrong
Ik denk dat het inderdaad wel verstandig is om de accupolen los te halen als preventie.Mean Green schreef: volgens mij als je zomaar de stekker eraf haalt of er op zet KAN je een stroomschokje veroorzaken waardoor de airbag uit kan klappen
maar correct me if i'm wrong
In die schade Rover 25 heb ik hem er al helemaal uitgehaald (de accu)
Zo..... ff rusten na een paar dagen een paar uurtjes demonteren.
Inmiddels is het hele dashboard, stuur, elektrisch schuif/kanteldak, linker portier, hemel, halve motor, motorkap, spatschermen, koplampen, bumper en noem maar op eruit.
In de kerstvakantie beginnen met het doormidden zagen van de Rover 25.

Inmiddels is het hele dashboard, stuur, elektrisch schuif/kanteldak, linker portier, hemel, halve motor, motorkap, spatschermen, koplampen, bumper en noem maar op eruit.
In de kerstvakantie beginnen met het doormidden zagen van de Rover 25.
Ik heb er wel even over zitten denken, maar inderdaad zit je met de bagageruimte en vooral.... hoe krijg ik het evt. door de deurpost.
En je zit met de verlichting die van achter rood moet zijn (remlicht, verlichting etc.) dan moet je achterlichten of zo zelf maken in de vorm van de koplampen.
Dat werd zelf mij te veel.
En je zit met de verlichting die van achter rood moet zijn (remlicht, verlichting etc.) dan moet je achterlichten of zo zelf maken in de vorm van de koplampen.
Dat werd zelf mij te veel.