Rover 25 ombouwen tot aanhanger UPDATE 17-02-2008 "KLAA

214 216 218 220 25
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Voor 25 euries wil je ik je dashboard wel hebben, ik heb eerder een dashboard aangeboden gekregen voor 25 euro met alles ero en eraan, maar hij laat niks meer van zich horen.
Maikel ten Kate

Bericht door Maikel ten Kate »

Rvelleko schreef:Voor 25 euries wil je ik je dashboard wel hebben, ik heb eerder een dashboard aangeboden gekregen voor 25 euro met alles ero en eraan, maar hij laat niks meer van zich horen.
Prima...........

Stuur maar een PB of email naar: maikelboy3@hotmail.com
tutuur

Bericht door tutuur »

zo schiet het wel op toch:P
groeten
Maikel ten Kate

Ja het gaat aardig, het verpatsen van onderdelen.
Laatst gewijzigd door Maikel ten Kate op ma dec 10, 2007 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Ik wil graag even zeker weten wat ik allemaal bij dat dashboard kan verwachten, is het onbeschadigd ?

Ik zie wel dat het allemaal ziver is :) dat wilde ik er zelf ook al mee doen, dus dat komt goed uit

Zo kon ik het van Morris krijgen, liefst kan ik van jou dezelfde delen krijgen voor dezelfde prijs :mrgreen:
Afbeelding
Maikel ten Kate

Zover ik het heb kunnen zien in het donker is het dashboard nog heel.
Wel had ie het 25 logo op de passagiers airbag geplakt, dus moet je even kijken op je de lijmresten eraf kunt krijgen.
Ik hoop dat we de airbag eruit kunnen krijgen zonder dat deze ontploft....

Bij mij krijg je hetzelfde en heb er nog een houtlook strip bij en een houtlook kachelunitfront.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

om de airbag eruit te halen moet je de acuu loskoppelen en een paar minuten wachten dan kan je het met stuur en al eraf halen ;)
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

@Gerald; sinds wanneer zit de passagiersairbag in het stuur??? :| :roll:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

toen ik mijn airbag verwisselde heb ik gewoon de airbag losgemaakt en t stekkertje eruit getrokken...Gaat hier wel om een airbag in het stuur, maar denk niet dat het veel verschil maakt.

Het erop zetten was spannender. Ik heb de accu niet losgehaald ofzo. De dealer heeft dat destijds ook niet gedaan met mijn stuur. Ik kreeg een ZR-stuur en die hebben ze er meteen opgezet. Airbagje er weer in en klaar. Accu niet losgehaald ofzo...
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Bart-K schreef:@Gerald; sinds wanneer zit de passagiersairbag in het stuur??? :| :roll:
tegenwoordig kan je heel creatief zijn moatie 8) -sorry niet goed opgelet, op school was t net zo, kan je nu nog merken - :P
Mean Green

Bericht door Mean Green »

jan_dakpan schreef:toen ik mijn airbag verwisselde heb ik gewoon de airbag losgemaakt en t stekkertje eruit getrokken...Gaat hier wel om een airbag in het stuur, maar denk niet dat het veel verschil maakt...
volgens mij als je zomaar de stekker eraf haalt of er op zet KAN je een stroomschokje veroorzaken waardoor de airbag uit kan klappen
maar correct me if i'm wrong
Maikel ten Kate

Mean Green schreef: volgens mij als je zomaar de stekker eraf haalt of er op zet KAN je een stroomschokje veroorzaken waardoor de airbag uit kan klappen
maar correct me if i'm wrong
Ik denk dat het inderdaad wel verstandig is om de accupolen los te halen als preventie.
In die schade Rover 25 heb ik hem er al helemaal uitgehaald (de accu)
Maikel ten Kate

Zo..... ff rusten na een paar dagen een paar uurtjes demonteren.
Inmiddels is het hele dashboard, stuur, elektrisch schuif/kanteldak, linker portier, hemel, halve motor, motorkap, spatschermen, koplampen, bumper en noem maar op eruit.

In de kerstvakantie beginnen met het doormidden zagen van de Rover 25.

Afbeelding
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

een aanhanger maken van het voorste gedeelte is ook wel grappig, denk iedereen dat de auto voor hem achteruit rijd :P
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Alleen kan je er dan zo weinig in kwijt :).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Maikel ten Kate

Ik heb er wel even over zitten denken, maar inderdaad zit je met de bagageruimte en vooral.... hoe krijg ik het evt. door de deurpost.
En je zit met de verlichting die van achter rood moet zijn (remlicht, verlichting etc.) dan moet je achterlichten of zo zelf maken in de vorm van de koplampen.

Dat werd zelf mij te veel. :D
Plaats reactie