Ik had dus ff pech vanmiddag

op de A67 bij Venlo de auto wilden niet starten na een tank beurt.
bleek dus de mechanische branstofpompje kapot te zijn en de wegenwacht monteur heeft

dus gewoon de brandstofleiding om geleid naar de brandstoffilter en van de brandstoffilter naar de injectiepomp en daar de retourleiding naar de brandstoftank geleid.
leek ie het nog veel beter te doen ook de wagen trek nu veel sneller door en start veel beter.
(mechanische branstofpompje is dus een pompje wat door middel van de nokkenas dus brandstof door pompt naar de injectiepomp .
en is erg handig als je de brandstoffilter moet vervangen of als je brandstoftank heb leeg gereden want je kunt hem ook met de hand bedienen verder kun je dat ding beter niet gebruiken en gewoon je rechtervoet laten bepalen hoeveel brandstof er nodig is.
de injectiepomp aangedreven door de motor en niet door een chip heeft en is sterk en zuigkrachtig genoeg om de Turbo Diesel motor te voorzien van brandstof )

volgens mij is ie dus getuned :P