Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr nov 16, 2007 6:06 pm
door MoRaX
Tjah laat ik er nou net zo een hebben! :P

Geplaatst: vr nov 16, 2007 6:08 pm
door Bart-K
Geplaatst: za nov 17, 2007 11:27 am
door Jai
Hij moet toch bezig blijven

Geplaatst: wo nov 28, 2007 2:06 pm
door Tempex
Wat moet ie kosten?
Ziet er PRIMA uit!
Geplaatst: wo nov 28, 2007 4:39 pm
door MoRaX
Véél te lange link...
Die zal wat goedkoper zijn als ik voor die van mij zou willen ontvangen.
Maar mischien wel een erg leuke optie!
Geplaatst: do nov 29, 2007 3:39 pm
door Bart-K
prijs zakt wel erg snel...
word ik altijd een beetje wantrouwig van

Geplaatst: di dec 04, 2007 4:36 pm
door Sander
Wat ik in de korte tijd dat ik hier ingeschreven sta al geleerd heb is dat een Rover niet echt waardevast is...
Maar wat een mooie bak staat hierboven op dat plaatje zeg!

Geplaatst: di dec 04, 2007 5:56 pm
door kip
Ik kan me daar ook wel eens aan irriteren maar weet je....
Het is techniek die zeker niet onderdoet voor VAG (volkswagen, audi group) en die zeker zulke beste prestaties leverde voor die tijd. Zeker met de honda blokken. Stel je voor; als je een golfje of passat wilt bestuderen moet hij perse aan de laptop! Een rover (honda) heeft een zelf diagnostisch systeem! Wat nou garage....een werkplaatsmanual met tabel is genoeg! Daarom zijn de 45 en 75 modellen ook wat moeilijker. Het zijn feitelijk ingehouden BMW's want BMW moest natuurlijk haar eigen modellen beter hebben dan een fusie-replica met de naam Rover. Dus, aangepaste spruitstukken en kleppentrein en een ander motormanagement. Maar dan nog...ietwat underpowered maar wel duurzamer.laat ze gaan. Rover moeten we nu op de weg houden en bewijs maar dat ze doorproefd zijn. de hele huidige duitse/franse markt is gemaakt op lease! 200.000km en hij mag naar de sloop. Lieft voor lease binnen 100.000km afrijden. De leasemaatschappij of de baas betaalt de kosten van peperdure reparaties aan (bi)-turbo's of intercoolersystemen. Allemaal dure trucjes om met zo weinig mogelijk cylinderinhoud zo veel mogelijk pk's te halen, maar uiterst kwetsbaar. In de rovermodellen is er al een max aan vermogen gerealiseerd zonder peperdure extra's en een zelf diagnostisch systeem (benzine).
Ik heb schijt aan die prijsdaling.
Mijn rovers rijden voor een paar honderd euro per jaar aan service en apk. De rest kan ik allemaal zelf. Ik vind hem nog mooi ook! Fuck al die leasebakken.... ik heb er niks mee, rijdt ze er vaak dik uit met mijn 2.3 (haha een motor die in de tijd van de eerste golfoorlog werd ontwikkeld versus een 2.0tdi gechipte VAG uit 2007!!!) Wij zijn exclusief. dat droeftoeters daarvoor niet willen betalen tekent hun, niet ons!
Dus....BEN NOU TROTS OP JE MOOIE ROVER! NIEMAND HEEFT HEM< NIEMAND SNAPT HEM....en juist daarom issie zo leuk!
KIP
Geplaatst: wo dec 05, 2007 12:48 am
door MoRaX
Dude..... relax!! De boodschap is ontvangen.
Geplaatst: wo dec 05, 2007 12:58 am
door Jai
Geplaatst: wo dec 05, 2007 8:47 am
door kip