Ja, ik snap wel waar je heen wilt. Maar nu ben je het weer op de man aan het spelen.
oke, waarschijnlijk ben je ambtenaar/psycholoog/psychotherapeut of heb je gewoon affiniteit met psycho-analyse ofzo
naar de man
Wie ik ben of zeg of doe is irrelevant aan het feit dat je zomaar iets heb aangenomen en dat als feit presentateerd. Bovendien, dat "zovelen
" het doen plijt niemand vrij, maar betekent gewoon dat iedereen fout zit.
Maar het statement is correct, veel mensen praten anderen achterna waarbij de eersten misschien nog voorzichtig "Ik denk" is het al snel "het is zo dat".
En het levert zoveel onjuiste informatie op en daar wordt ik wel eens moe van. Zeker als je die informatie daadwerkelijk gebruikt, dan zit je opeens met velgen die niet passen omdat Karel Henk naprate die dacht dat het wel zou passen. Om maar iets te noemen.
Je kunt rustig informatie van het internet gebruiken, of waar dan ook vandaan. Maar ga er tenminste van uit dat niet alles 100% correct zal zijn(zoals je nu behoorlijk door krijgt heb ik het idee :P ), dus zeg zoiets er dan bij als je die informatie doorgeeft.
Overgens ben ik een Student aan een technische opleiding, en dit soort dingen worden bij vakken als logica of subvakkan als Methedologie(o.a. discussievoering/regels) wel aangekaart.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!