Pagina 2 van 2

Geplaatst: za mei 26, 2007 1:05 am
door frencis
Dutch schreef:Frenk, ik hoorde dat jij een ABC hebt gekocht, met welke bedoeling?
Kan het hier niet vaak genoeg zeggen, pas op dat je niet meer dan 12psi(liefst 11) gaat draaien op je standaard ingewanden van de T16.
de uitdrukking abc ken ik niet maar als je daarmee een hybride bedoeld dan ja die heb ik
de turbo die er nu op zit draait ook op 11 psi en dat zal met de andere ook niet veel meer worden want ik heb geen zin in cholade in mijn blok

groeten frenk

Geplaatst: za mei 26, 2007 1:08 am
door frencis
MARVON schreef::mrgreen: ziet er goed uit frenk, maare totdat je op de ambuce stond nog iets van voordeel genoten van de intercooler?
ik heb het idee dat het wat sneller reageerd op het gaspedaal maar dat kan natuurlijk ook illusie zijn omdat hij daadwerkelijk wat meer pk's heeft gekregen maar niks spektakulair (dat moet nog komen, hoop ik) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nu ga ik slapen ben een beetje gaar ben vanmiddag om 14.25 achter het stuur gaan zitten van mijn vrachtwagen in zwitserland en ben in een ruk naar nl gereden was om 23.55 op de zaak en een klein half uurtje later thuis :oops: :oops:

Geplaatst: za mei 26, 2007 1:26 pm
door Bart-K
heb je snel gedaan, Oss -> Geldrop in 30min. :mrgreen:

Geplaatst: za mei 26, 2007 1:27 pm
door frencis
Bart-K schreef:heb je snel gedaan, Oss -> Geldrop in 30min. :mrgreen:
op de snelweg niet onder de 200 en binnendoor totwel 170

frenk :evil: :evil: :evil: :evil:

Geplaatst: di mei 29, 2007 3:40 pm
door Dutch
frenk schreef: de uitdrukking abc ken ik niet maar als je daarmee een hybride bedoeld dan ja die heb ik
de turbo die er nu op zit draait ook op 11 psi en dat zal met de andere ook niet veel meer worden want ik heb geen zin in cholade in mijn blok

groeten frenk
ABC is een gechipte ecu(nou ja gechipt fuel cut weggehaald thats it) Zodat je boven 1bar druk kunt draaien met de standaard turbo ecu.

Geplaatst: di mei 29, 2007 9:01 pm
door frencis
Dutch schreef: ABC is een gechipte ecu(nou ja gechipt fuel cut weggehaald thats it) Zodat je boven 1bar druk kunt draaien met de standaard turbo ecu.
ik heb zo'n dingetje liggen als ik het goed heb je moet deze in de ecu op wat verschillende draden solderen en dan moet je boven de 12 psi kunnen gaan

maar ik ben er een beetje huiverig voor ik ga eerst afwachten wat de auto doet met de andere turbo

frenk