Nieuwe velgen

Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

Jeffrey. schreef:Ik ben al langs schadeherstel geweest en het is gegarandeerd de juiste kleur, krijg er zelfs een ''kleur'' garantie van 2 jaar op. Maar ik geloof wel dat ze de juiste kleur gebruiken, maar feit is dat de rest van de lak al ''aangetast'' is door weersinvloeden en de zon...
Dat kleurverschil is zoals Mista zegt, echt wel minimaal. Niemand die niet weet dat het herspoten is, zal een verschil zien, zelfs jij niet denk ik ;) :roll:
Ik heb 3 maand geleden op de snelweg een baksteen op men motorkap gehad. Ook laten herstellen en spuiten en zelfs ik zie geen verschil met de rest van de wagen :P Ook al is ie ondertussen 4 jaar oud 8)

Je kan natuurlijk ook ineens de volledige wagen laten spuiten :P Als ze dan toch bezig zijn en jij wat geld teveel hebt :lol:
Laatst gewijzigd door Boarderken op ma feb 05, 2007 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:cry:
Ik heb 3 maand geleden op de snelweg een baksteen op men motorkap gehad
wat doen die toch op een snelweg???
Afbeelding
devilxtreme

Bericht door devilxtreme »

Jeffrey. schreef:Ik ben al langs schadeherstel geweest en het is gegarandeerd de juiste kleur, krijg er zelfs een ''kleur'' garantie van 2 jaar op. Maar ik geloof wel dat ze de juiste kleur gebruiken, maar feit is dat de rest van de lak al ''aangetast'' is door weersinvloeden en de zon...

@devilxtreme: Ik heb idd al een paar foto's opgezocht en zwarte velgen met rood staat idd best goed, ik ga dus voor de mat zwarte. Waarschijnlijk 18'', lijkt me groot genoeg...toch? :roll:
Dat is goed man.
Ik ben blij dat te horen en kijk uit naar het resultaat.
18" zit gepast voor een ZR 8) .
Heb je een verlaging?

Trouwens, heb je foto's van je wagen want euh.... we zijn verlekkerd op mooie foto's!!! :P
Boarderken
MG-R Freak

Bericht door Boarderken »

MARVON schreef::cry: wat doen die toch op een snelweg???
Van een vrachtwagen met steenpuin vallen en dan "BATS" zeggen op de motorkap :shock:
Natuurlijk moest het weeral ik zijn die 't tegenkwam :|

@ devilxtreme: Lekker :D Dan da ik deze zomer ook maar voor 18" gaan 8)
02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
RayJay

Bericht door RayJay »

The black one rocks! :bangin:
Plaats reactie