Zullen we dat in mijn oude topic voortzetten?Verheijen schreef: Off-topic: Datzelfde condensprobleem geldt voor de 420. Snel en overal condensvorming. Hoe is dit dan redelijk te verhelpen?
Rover 400,600,800?
Zo paladijn dat is een mooi wagentje wat je daar in de verkoop heb
zeker interesant maar ik denk toch dat ik uitkijk naar eentje met een iets lagere km stand en ik zit ook te denken aan een LPG installatie.
Maar ziet er zeker netjes uit heel mooi !
En Cees zon 800 serie vind ik zeker ook wel bruut alleen ik denk toch dat zon 600 serie beter bij mij past om het toch wat gedateerde uiterlijk en wat je zelf al zij het hoge gewicht maar desalnietemin ook mooie wagens

Maar ziet er zeker netjes uit heel mooi !
En Cees zon 800 serie vind ik zeker ook wel bruut alleen ik denk toch dat zon 600 serie beter bij mij past om het toch wat gedateerde uiterlijk en wat je zelf al zij het hoge gewicht maar desalnietemin ook mooie wagens
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Laat je nou niet op het verkeerde been zetten door appels met peren te vergelijken.marktromp schreef:Zo paladijn dat is een mooi wagentje wat je daar in de verkoop hebzeker interesant maar ik denk toch dat ik uitkijk naar eentje met een iets lagere km stand en ik zit ook te denken aan een LPG installatie.
Maar ziet er zeker netjes uit heel mooi !
En Cees zon 800 serie vind ik zeker ook wel bruut alleen ik denk toch dat zon 600 serie beter bij mij past om het toch wat gedateerde uiterlijk en wat je zelf al zij het hoge gewicht maar desalnietemin ook mooie wagens
Rover 620 Si = 1289 Kg
Rover 820 Si = 1345 Kg
Dus beide in dezelfde belastinggroep en het verbruik is ook vrijwel gelijk.
Dat je het model minder vind is een kwestie van smaak, maar het gewicht kan geen argument zijn.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.

- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- Berichten: 2090
- Lid geworden op: di mei 06, 2003 4:31 pm
- Woonplaats: Ihren (D) Groningen
Datzelfdfe vraag ik mij ook af???
Zelf met beide gereden?
Ik weet weld at je in een 800 een (voor mij persoonlijk) unieke auto hebt vergeleken met de 600.
Ook kun je zelden meer binnenruimte terugvinden dan in een 800.
En als je goed zoekt kun je er een met clima, e.r., abs, cv, leer, etc etc tegenkomen voor de prijs van een kale 618/ 620
Zelf met beide gereden?
Ik weet weld at je in een 800 een (voor mij persoonlijk) unieke auto hebt vergeleken met de 600.
Ook kun je zelden meer binnenruimte terugvinden dan in een 800.
En als je goed zoekt kun je er een met clima, e.r., abs, cv, leer, etc etc tegenkomen voor de prijs van een kale 618/ 620
-
- The Big Boss
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
misschien na een bepaald jaar wel, maar mijn si uit 1994 had het iig niet!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland