k&n luchtfilter
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
ik zou voor pipercross gaan.
kijk eens op www.rstrade.nl of anders op de website van pipercross want hun hebben namelijk wel de filter voor de MG ZS 180, en nog verschillende modellen ook.
Naar mijn mening is een foamfilter beter als een papieren filter die ingespoten is met olie.
kijk eens op www.rstrade.nl of anders op de website van pipercross want hun hebben namelijk wel de filter voor de MG ZS 180, en nog verschillende modellen ook.
Naar mijn mening is een foamfilter beter als een papieren filter die ingespoten is met olie.
- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
het makkelijkste is over t algemeen wat o.a. Jan_Dakpan heeft gedaanSn00ky-g schreef:Afgelopen week heb ik met dannyrover en 216driver tim mijn koplampen gedeoranged, maar na het horen van tim zijn luchtfilter, heb ik ook dezelfde kit van k&n besteld.
Nu heb ik al meerdere topics gelezen, maar die zijn zo oud, dat de meeste plaatjes en sites weg zijn.
Heeft iemand nog plaatjes van zijn luchtfilter icm met een koelingidee?
gewoon ff naar een doe het zelf handel ( Gamma, Praxis, Doeland )
en daar een wasmachineslang ophalen op maat maken en met bijv. tie-raps vastzetten, en dan is een goede koude lucht toevoer een feit

( Bron: http://www.rovertuning.2ya.com )
- MGPete
- MG-R Freak
- Contacteer:
de 120 heeft inderdaad eeb 48mm gasklepStriker schreef:48mm is de interne diameter van de gasklep (of 52mm, afhankelijk van het model), 70mm is de externe diameter. Die moet je dus hebben.

Ik wil nog steeds mij PiperX van mijn oude 180 pasklaar maken voor mijn 120 maar moet eerst een aanvoerbuis op de kop tikken... Het lieftse wil ik een buis die ook bij de PPX hoort.
C Ya
Pete
Edit: hmmm, even niet gezien dat er nog een blz 2 was

2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")