Ti start niet meer

618 620 623 820 825 827
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

Het kan wel. De mijne (800) is twee keer uitgevallen. De 1e keer na een batterijloskoppeling en de 2e keer vermoedelijk door een klunzige fileparkeerder. Beide keren de rubber knop onder de kap indrukken en hij liep weer. Wel bleven alle dashboardlampen in werking, alleen de starter en de brandstofpomp worden uitgeschakeld.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Iemand een idee dan waar ik die knop kan vinden bij de 600?

Als ik dan eens tijd heb kan ik dan direct alle mogelijkheden nagaan.

Grtz, Pagan
Afbeelding
roverdude

Bericht door roverdude »

pagan schreef:Iemand een idee dan waar ik die knop kan vinden bij de 600?

Als ik dan eens tijd heb kan ik dan direct alle mogelijkheden nagaan.

Grtz, Pagan

Ik weet hem niet direct zitten, maar het heeft volgens mij geen zin om er achter te zoeken. Het is een schokschakelaar en wordt dus enkel geactiveerd na een serieuze schok! Als je geen ongeval hebt gehad heeft het dus geen zin om er uw tijd in te steken ;) .

greetz Roverdude
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Maar kan wel zorgen voor storingen... Er willen wel ooit slechte contacten in komen. Hebben dat ook wel eens met een minitje gehad...
JeroenV

Bericht door JeroenV »

Ik heb het probleem gehad met de ongevalsknop op mijn 600 (zoals te lezen in dit topic: http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... highlight=)

Ik heb toen Ridder Antonius gebeld, en met zijn aanwijzingen heb ik uiteindelijk de knop kunnen vinden waarna hij weer startte.

Ik moest er achterstevoren en ondersteboven voor in de auto gaan liggen, maar uiteindelijk kon ik er bij. Hij zit ergens achter de middenconsole... Ik weet niet precies waar, na een kwartiertje voelen kwam ik hem min of meer perongeluk tegen...
Plaats reactie