Als het een beetje meezit koop ik maandag een 114 GTA uit 95 als vervanger van m'n 114 si die toch wel bijna op is...
met 100.000km minder (slechts 65.000)kan ik er weer ff tegenaan...
enige minpuntjes, de achter wielkast randen zijn al eens aangepakt en hij hangt wat laag (maar ok da's vrij eenvoudig op te lossen)
Een mpi git was leuk geweest, maar die zijn niet dik gezaaid en hebben meestal veeel meer km
Is het trouwens mogelijk om de 8v spi kop eenvoudig te vervangen door een 16v mpi kop...
Ik kan me zo voorstellen dat je de draadboom en ecu ook moet vervangen en je zult denk ik de belt cover moeten vervangen.
Maar is dit verder eenvoudig te doen?
Groenten Henko
Yes, een "nieuwe" gta als vervanger voor m'n si
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
nope, past niet verkeerde zuigers. Zoizo vrij duur om te doen, aan pakkingen en andere spullen.
Een donor auto en dan alles overzetten is een veel beter plan.
Een donor auto en dan alles overzetten is een veel beter plan.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!