spuitbussen

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
arthur623

spuitbussen

Bericht door arthur623 »

Hoi

mijn rover is nightfire red mettalic, maar de spuitbussen met de aangegeven kleurcode die op het plaatje onder de kap staat van merken als motip etc komen qua kleur niet eens in de buurt...

Weet iemand waar je de exacte en juiste kleur voor je rover kan krijgen?

Groeten arthur
The Flying Dutchman
MG-R Freak

Bericht door The Flying Dutchman »

Geef me een dag. Er zijn drie verschillende nightfire rode kleuren. Allemaal uit dezelfde jaren en met dezelfde kleurcode. Ik heb ze wel, maar nu even niet bij de hand.
Job.

'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.
Afbeelding
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Weet niet precies waar je in de buurt woont, maar ik heb laatst de kleur laten aanmaken in nieuwegein, bij molenaar verf.

Daar twijfelde hij eerst ook, maar is met een staaltje naar buiten gelopen en de kleur kwam overeen met de kleur op de auto...

Deze spuitbus heb ik gebruikt om de kappen van me mistlampen te doen en die zien er qua kleur goed uit.....

Ik ga hiermee ook me hele bumper doen, aangezien deze ook niet helemaal strak meer is..... Waarschijnlijk ook modificatie aan toe brengen.....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Hennerie

Bericht door Hennerie »

ik was laatst bij de brezan en daar konden ze het zo opzoeken, maar ook voor men ouders nissan gehaald, maar die was al zo verkleurd dat het zo een tint donkerder was.... dus denk het beste is om naar een spuiterij te gaan het te laten opmeten
arthur623

Bericht door arthur623 »

aha....

de kleurcode van mijn auto heb ik wel, alleen die komt gewoon niet overeen met wat brezan en motip bieden etc. Idd maar even op maat laten scannen en mengen. Ken wel zon zaak in ridderkerk...
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Die kleurcodes van de Brezan en motip zijn kleuren die in basis hetzelfde zijn.... Dit wil zeggen dat het nooit de exacte kleur is van de auto, aangezien dit universele kleuren zijn.... De kleurcode van je auto die overeen komt met de kleurcode van b.v. Motip zal ook voor verschillende merken beschikbaar zijn......
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie