D16a blok van "HONDA"
155pk (vet getuned)
ECU alles compleet.
87.000km vebruikt beetje olie, maar komt door de heftige benzine druk.
Zo weer terug te tunen, dan is het weer een ZEER betrouwbaar blok!
Nooit problemen mee gehad!!
ok, een chiptuning kan non turbo bij dit blok hooguit 20 pk zijn, luchtfilter max 5 Pk, sportuitlaat en spruitstuk, max 10-20Pk
beter inlaatspruitstuk....max 20Pk winst
blueprinten en kop vlakken (bewerken) tot max 20Pk.
Als je dus echt heeeeeeel diep in de buidel hebt getast en met een professioneel tuning-bedrijf aan de gang bent geweest dan heb je op je originele vermogen in het aller aller uiterste geval maximaal 20+5+20+20+20=85Pk winst behaald....maar dat is in het gunstigste geval in theorie. Dat betekend dan automatisch zwaardere lagers, andere remschijven, oliekoeler en andere radiator. Er is maar 1 bewijs; meten=weten: Op de testbank met die bak!
Je kan hem zo terug zetten naar origineel??? ja dat kan bij een honda Chiptuning idd. (als je de originele chip bewaard)
maar je hebt toch niet een powerbox heh? want dat is echt wachten op het einde,.........zeker bij deze vorm van "warm rijden".