JVC KD-SHX751 via ACR

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
216 driver

Bericht door 216 driver »

Wat ben je dan van plan ?

Met die 6 kanaals kan je voor en achter speakers versterken met 56 watt rms en voor de sub zijn er nog 2x107 watt RMS over en als je die 2 kanalen brugt heb je voor de sub zo'n 350 w RMS .

En teveel vermogen kan geen kwaad dat is alleen maar beter omdat je versterker dan minder hoeft te "werken" omdat ie het vermogen makkelijk kan leveren wat je sub nodig hebt aan wattage ;)

Wel een leuke versterker !
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Mijn plannen

ben nu alleen nog van plan om de boxen voor + achter aan te sluiten op die infinity versterker, dit gebeurt rond de zomer, vond het maandag al te koud, maar ik moest en zou het inbouwen en dat heb ik gedaan ook :D

Ik wil gewoon een wat diepere bas uit die woofer, en misschien bereik ik dit door een betere versterker aan te schaffen die:

a meer rms geeft aan de woofer
b uitbreidingsmogelijkheden heeft voor mijn speakers voor + achter
dit zal dus die infinity REF5761A 6-kanaals versterker worden.

zal die 10mm kabel + 40ampere zekering genoeg zijn voor het besturen van die versterker, met daarop alle aangesloten boxen + woofer?

en dan nog iets bij RAF heb ik een magnat 213 xperience composetje gehaald voor achterin, maar nog nie de tweeters aangesloten, zal dit een verbetering zijn?


FOTO'S KOMEN DONDERDAG :D
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ik zou gewoon een 16mm kabel halen denk dat 10 net niet genoeg is en als je wil uitbreiden zou ik liever een 25mm kabel halen.

De zekering is denk ik wel genoeg die 40 ampere.
Plaats reactie