wat een vet ding wegenbelastingvrij (1978) en 169 pk

Dat is nog niks... Er rijdt een Mini rond met een Integra type R blok... Wel met 10 cm verlengde neus dus de echte Mini look is er wel een beetje vanaf.Pipmastah216GTi schreef:Holy crap! 170pk in een mini.... Dat wordt laagvliegen!![]()
[offtopic] bij een rubbermounted subframe is dat wel te doen om een extra subframe te regelen, ik heb zelf een solid mounted subframe en die zijn vrij zeldzaam aan het worden dus wordt dat lastiger[/offtopic]mr x schreef: wel subframe aanpassen voor het motortje, koop een ander subframe en maak daar het motortje op pas, dan kan zo het hele subframe met gemonteerd motortje erin.
Nou die Cooper die je plaatste is niet zomaar een 'projectje' maar gelijk een complete restauratie...Frekkel schreef:een beetje roest of wat deukjes zijn niet echt een probleem, het is namelijk een projectje. motorisch mag er ook wel wat mis zijn, aangezien ik vollop bezig ben mijn auto-mechanica diploma te halen en zodoende kan ik er zelf ook wel wat aan "prutsen".
carrosserie e.d. laat ik doen (spuiten en uitdeuken, schuren en zo doe ik zelf), ik hou me meer bezig met de rest.Rene schreef: Nou die Cooper die je plaatste is niet zomaar een 'projectje' maar gelijk een complete restauratie...
Als je nog weinig ervaring met Mini's/auto's hebt zou ik daar nog niet aan gaan beginnen..