welke mini

111 114 Metro Mini
sjon

Bericht door sjon »

Als je t geld er voor zou hebben zou je es naar deze moeten kijken http://www.mobile.de/SID3aAMVSm9VtJ3bUh ... =G&top=18&

Afbeelding

wat een vet ding wegenbelastingvrij (1978) en 169 pk :inlove:
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

jammer van de prijs...
MG ZR S1800
Mini Power

Bericht door Mini Power »

Wel een snelle turbo... :twisted:
Rene

Bericht door Rene »

118GTR schreef: Een A zit overal in, de A+ is even zoeken.
Is eerder andersom, de A + is tegenwoordig makkelijker te vinden dan een A blok...
@Frekkel:
Voor Eu 2000,- met zo'n schade zou ik het niet doen...
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik bedoelde dat je moet zoeken waar ze in zitten, alle oudere mini's zijn A's. En hoewel alle laatere motoren a+'jes zijn, moet je zoeken naar naar welke vanaf wanneer waarin zit.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rene

Bericht door Rene »

Staat meestal op het klepdeksel aangegeven(met een sticker)
Als deze eraf is kan je vanaf ca '82 er vanuit gaan dat het een A+ betreft.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

A+ heeft koelribben op het blok zitten, een A motor niet.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Pipmastah216GTi

Bericht door Pipmastah216GTi »

Holy crap! 170pk in een mini.... Dat wordt laagvliegen! :twisted:

Beetje jammer van die hoge prijs alleen (en de BPM die er nog bij zal komen)... Maar dan heb je ook wel wat! 8)
sjon

Bericht door sjon »

Pipmastah216GTi schreef: alleen de BPM die er nog bij zal komen...
BPM hoef je je geen zorgen over te maken hij is van '78 maar ja dan nog die prijs idd :cry:
Rene

Bericht door Rene »

Pipmastah216GTi schreef:Holy crap! 170pk in een mini.... Dat wordt laagvliegen! :twisted:
Dat is nog niks... Er rijdt een Mini rond met een Integra type R blok... Wel met 10 cm verlengde neus dus de echte Mini look is er wel een beetje vanaf.
Ruim 200Pk en dan komt er ook nog NOS in...
Moet niet gekker worden... :shock:
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

There is.... op het "normale" front is er 1 met een Open 2.0 DTCC blok(300 pk). Dat is bij mijn weten de snelste circuit mini met kenteken.

Er zijn ook wat V8 exemplaren, maar die zijn alleen in een rechte lijn snel.

aangepast .. gequote staat er direct boven!
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
mr x

Bericht door mr x »

doe net als mij,

ik heb een rover 114 gti mpi en ga nu het motortje daarvan in mijn mini bouwen, dit kan zonder neus verlenging. het motortje heeft een geflowde kop , open lucht filter en een vervroegd inspuitmoment ,goed voor 120pk?

wel subframe aanpassen voor het motortje, koop een ander subframe en maak daar het motortje op pas, dan kan zo het hele subframe met gemonteerd motortje erin. zal wel knutselen worden met de electra.

gaat nog wel ff duren , maar we zijn reeds begonnen
Rene

Bericht door Rene »

mr x schreef: wel subframe aanpassen voor het motortje, koop een ander subframe en maak daar het motortje op pas, dan kan zo het hele subframe met gemonteerd motortje erin.
[offtopic] bij een rubbermounted subframe is dat wel te doen om een extra subframe te regelen, ik heb zelf een solid mounted subframe en die zijn vrij zeldzaam aan het worden dus wordt dat lastiger[/offtopic]

@Frekkel: kijk eens bij het Minisevenclubforum, daar staan aankoop tips die erg nuttig kunnen zijn.
Ook kan je daar je vraag stellen of iemand die misschien bij jouw in de buurt woont mee wil gaan om geen miskoop te doen...

De rode Cooper die op de foto te zien is, is leuk voor de onderdelen maar niet voor Eu 2000,- iig...
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

ik ga eens mijn licht opsteken in de belgische miniclub. misschien staan er daar ook wel enkele te koop.
een beetje roest of wat deukjes zijn niet echt een probleem, het is namelijk een projectje. motorisch mag er ook wel wat mis zijn, aangezien ik vollop bezig ben mijn auto-mechanica diploma te halen en zodoende kan ik er zelf ook wel wat aan "prutsen".
enige wat telt is het budget aangezien ik nog student ben en al een brm moet onderhouden. en ik neemaan dat je met mijn klein budget niet direct een perfecte 1.3 zal vinden.
MG ZR S1800
Rene

Bericht door Rene »

Frekkel schreef:een beetje roest of wat deukjes zijn niet echt een probleem, het is namelijk een projectje. motorisch mag er ook wel wat mis zijn, aangezien ik vollop bezig ben mijn auto-mechanica diploma te halen en zodoende kan ik er zelf ook wel wat aan "prutsen".
Nou die Cooper die je plaatste is niet zomaar een 'projectje' maar gelijk een complete restauratie...
Als je nog weinig ervaring met Mini's/auto's hebt zou ik daar nog niet aan gaan beginnen..
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Rene schreef: Nou die Cooper die je plaatste is niet zomaar een 'projectje' maar gelijk een complete restauratie...
Als je nog weinig ervaring met Mini's/auto's hebt zou ik daar nog niet aan gaan beginnen..
carrosserie e.d. laat ik doen (spuiten en uitdeuken, schuren en zo doe ik zelf), ik hou me meer bezig met de rest.
nuja, ik ben van het principe: al doende leer je. is het nu op een fiat panda of een diablo...
MG ZR S1800
Plaats reactie