Even een vraagje, ik heb net een Rover (111L) gekocht, maar hoe haal je de (denk ik) originele radio eruit? Er zit nu een Sony radio-casette speler in, maar ik wil er een andere in zetten.
Eigenlijk moet dat met de speciale verwijder tools, die bij de radio zitten.(dat is dus een beveiliging)
Maar die zitten er vast niet bij, en dan moet het met wat meer geweld gebeuren. Probeer aan de achterkant te komen, dat kan vanaf de stuurkolom. Ook kun je het dashboard kastje verwijderen(die zit alleen met een aantal kruiskopjes vast)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
Of je haalt links en rechts je ventilatie roosters eruit en gaat met je rechter hand door het linker gat en je linker hand door het rechter gat
(of andersom als je dat makkelijker vindt) Daarna kun je je radio zo van achteren aanduwen.
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Insaniac schreef:Er zal dus niks afbreken, als je m van achter aan drukt en de plus en de min, hoe herken je die in verband met de nieuwe radio.
Bij de automaterialenzaak een verloopje kopen. Ga niet je hele connector afknippen en zelf klooien.
(Zoals de eigenaar voor mij met gare hoge weerstand connectoren En ik maar afvragen waar mn toonbereik was)