Je moet de krukas vast zetten door een plaatje met een tand te monteren die het vliegwiel tegen houd.
Maar aangezien je dat stuk gereedschap niet hebt, moet je zelf iets verzinnen om het vliegwiel tegen te houden.
Het is overgens niet slecht dat de krukas draait, mits de nokas maar mee draait. Gewoon de distributieriem laten zitten dus.
p.s. het is geloof ik mogenlijk om de onderst distibutiekap los te halen, zonder de poelie te verwijderen, gewoon alle boutjes losdraaien en dan naar beneden bewegen. Mocht hij toch ergens vast zitten, dan raad ik je aan de cover daar gewoon door te snijden.
koelvloeistof lek
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!