hoe een ZR verlagen?
-
devilxtreme
hoe een ZR verlagen?
is het mogenlijk om een mg ZR te verlagen met enkel veren?-4 of zo?
als er andere velgen velgen onder m'n auto zouden komen zou ik hem graag wat lager naar de grond zien komen.
een schroefkit is de beste oplossing maar daar heb ik de euros niet voor.
wat kost een setje veren en van welk merk en waar te vinden?
gtz
als er andere velgen velgen onder m'n auto zouden komen zou ik hem graag wat lager naar de grond zien komen.
een schroefkit is de beste oplossing maar daar heb ik de euros niet voor.
wat kost een setje veren en van welk merk en waar te vinden?
gtz
eibach of h&r veren, iets anders zou ik niet kopen.
tevens heeft mg zelf een kit in samenwerking met eibach, verlaagt wel "maar" 2.5 cm. dit lijkt mij wel de beste optie.
verlagen met enkel veren zou ikzelf niet meer doen. op mijn rover 200 heb ik het gedaan en het weggedrag ging er stukken op vooruit, maar bepaalde schokken vingen mijn dempers niet meer zo vlot op. maar zr dempers zijn dan ook weer een stuk strakker.
tevens heeft mg zelf een kit in samenwerking met eibach, verlaagt wel "maar" 2.5 cm. dit lijkt mij wel de beste optie.
verlagen met enkel veren zou ikzelf niet meer doen. op mijn rover 200 heb ik het gedaan en het weggedrag ging er stukken op vooruit, maar bepaalde schokken vingen mijn dempers niet meer zo vlot op. maar zr dempers zijn dan ook weer een stuk strakker.
MG ZR S1800
-
devilxtreme
-
devilxtreme
ik dacht dat er bij eibach een onderscheid wordt gemaakt tussen diesel en benzine, vanwege het gewicht waarschijnlijk.challenge schreef:ik ga er even vanuit dat mijn zr diesel het zelfde onderstel heeft als de benzine versies.
die verlagingsveren van AVO, is daar een nederlandse importeur van???
of moet ik dat zelf bestellen vanuit engeland???
want een klein beetje verlagen staat ook erg leuk, en het oog mag ook wat
MG ZR S1800
-
tummeke