Zucht... wat nu weer... start zowat niet!
Zucht... wat nu weer... start zowat niet!
Pas bij de 5e keer ofzo start ie. Irriteerd me mateloos. Oh ja, enne.. de auto rammelt.
-
- Moderator
- Contacteer:
Bij mijn 214GSi ging het ook steeds moeilijker totdat ie dood was.
Accu vervangen .. nowt .. dynamo vervangen .. nowt ... startmotor was dood.
Maar als je accu aan het overlijden is heeft ie dezelfde symptonen, zo ook als de aardekabel rot is ....
.. ff checken dus
Accu vervangen .. nowt .. dynamo vervangen .. nowt ... startmotor was dood.
Maar als je accu aan het overlijden is heeft ie dezelfde symptonen, zo ook als de aardekabel rot is ....
.. ff checken dus

You can go fast ... but I can go anywhere.
tja, lijkt me makkelijker de accu te verdenken want eigenlijk is ie motorisch wel goed in orde(ok...uitlaat heeft wat)
Als ik zo bedenk dat als ie langer dan een dag staat dat ie sowieso moeilijker start... accu dan maar? Startmotor lijkt me sterk, wagentje heeft pas 185000 achter de kiezen en de accu stond er al in toen ik um 3,5jr geleden kocht....?!
Als ik zo bedenk dat als ie langer dan een dag staat dat ie sowieso moeilijker start... accu dan maar? Startmotor lijkt me sterk, wagentje heeft pas 185000 achter de kiezen en de accu stond er al in toen ik um 3,5jr geleden kocht....?!

Startmotor
Idd mijn rover 416 uit 99 zelfde probleem. Laten reviseren. Nu geen probleem meer.
Zorg dat je het laat doen voor de winter starts, anders kan je voor onaangename verassingen komen te staan.
Groetjes Roy
Zorg dat je het laat doen voor de winter starts, anders kan je voor onaangename verassingen komen te staan.
Groetjes Roy