[Car-PC] Media Center achtige software?

vragen, antwoorden, tips en foto's van en over Car-Hifi
Jmrules

Bericht door Jmrules »

Lukas schreef:Ik denk dat sommige van jullie dit wel interessant vinden: VIA kondigt VoomPC-barebone voor in de auto aan

Zal zelf niet beginnen aan een carputer en dit lijkt me wat duur, aan de andere kant heb je eigenlijk geen HU meer nodig.
Ik las het ook: hele scherpe aanbieding. Ik rij nu al met al een half jaar rond met exact hetzelfde (op de behuizing na) en ik heb er meer voor betaald. Daar tel ik wel het geheugen en 80 GB HDD bij op. Ik heb er in ieder geval al een GPS reciever op aangesloten en het werkt PERFECT. De GPS mouse past helemaal uit het zicht onder de kap van de "hoedenplank". (zit nu dus tussen de metalen plaat en de "hoedenplank" hier is ook mijn Wireless LAN reciever geplaatst en ook de ontvangst daarvan is zeer goed. Ikke blij want het is totaal onzichtbaar :mrgreen:

Als je liefhebben bent dan spaar je idd een paar 100 € uit voor een Headunit en afgezien van het feit dat je wel een versterker (of meerdere) nodig hebt is het precies even duur als een Headunit.... Je kunt het daarbij wel uitbreiden tot je erbij neervalt ;)
110% rockford!!!

Bericht door 110% rockford!!! »

he guys, heeft 1 van jullie heel toevallig een navi programmatje
(bijv: destinator 3)voor mij liggen zodat ik m,n carpc prog. finally kan uit uitproberen. heb al een gps muis maar nog geen software om het uit te proberen.

alvast bedankt!

mzzl :D
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

@ 110%rockford!!! je hebt PB
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Plaats reactie