Buitenkant of binnenkant + Vraagje

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
avdwerf

Buitenkant of binnenkant + Vraagje

Bericht door avdwerf »

Ik heb een probleempje, ik weet namelijk niet wat ik wil, ben namelijk binnenkort jarig en ik zit te twijfelen:

- Of een versterker + subwoofer om mijn geluid wat mooier te maken in de wagen
- Of de wagen laten verlagen

Wat zouden jullie doen?

En ik heb nog een vraagje over het verlagen. Ik heb nou als ik met 5 personen in de auto zit (incl. mij dan) dat de achterbanden tegen mijn kassen aanschuren tijdens een bocht. Als ik hem zou verlagen dan zou het dus alleen maar erger worden. Maar kun je er ook voor kiezen om bijvoorbeeld hele stugge veren ofzo achter erop te zetten zodat ie en verlaagd is, maar dat ie toch niet zover door zijn vering heen zakt dat de achterbanden tegen de kassen aankomen

hoop dat jullie me kunnen helpen
MoRaX
MG-R Freak

Bericht door MoRaX »

Persoonlijk zou ik voor de sound gaan! Hier in regio utrecht en daarmee vooral Nieuwegein en IJsselstein is het niet leuk meer hoeveel drempels hier liggen!
Dus zou dat voor mij zeker op 1 van de laatste plaatsen komen.
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

als ik jou was zou ik het geluid aanpakken als verjaardagscadeutje, want een verlagingsset kan je ook onder 'te koop' vinden geloof ik en die zijn helemaal niet zo duur en subwoofer + versterker (ligt eraan hoe zwaar en evt ingebouwd wilt) zijn meestal een slagje duurder... Althans bij mij wel ;)

Groeten Gerald
wangson

Bericht door wangson »

Gerald-17 schreef:als ik jou was zou ik het geluid aanpakken als verjaardagscadeutje, want een verlagingsset kan je ook onder 'te koop' vinden geloof ik en die zijn helemaal niet zo duur en subwoofer + versterker (ligt eraan hoe zwaar en evt ingebouwd wilt) zijn meestal een slagje duurder... Althans bij mij wel ;)

Groeten Gerald
Ik sluit mij hierbij aan...
Stel dat je nu juist een radio hebt gekocht met alle toeters ben bellen, en nadien nog een aantal speaker met een (aantal) versterkers met de nodige woofer(s)...
Het gene dat tusse haken staat is altijd zo verleidelijk e 8)
En waarom nadien geen DVD in je wagen, kost toch maar xxxeuro
=> Als je toch van plan bent om je wagen te verlagen, zou ik dat eerst doen...:mrgreen:
avdwerf

Bericht door avdwerf »

Thnx, maar heeft iemand misschien antwoord op de vraag over het verlagen?
tuune

Bericht door tuune »

Kzou ok geluid in bouwe, net as bij de mijne........flinke herrie der in...

tot vnvd.
avdwerf

Bericht door avdwerf »

ga idd voor het geluid, 5kanaals versterkertje en een sub derbij :D
avdwerf

Bericht door avdwerf »

heb et spul net besteld

4x125W + 1x 250W versterker en 250W RMS Subwoofer, komt deze week hoop ik binnen en dan gelijk inbouwen :D

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie