ZT 260
ZT 260
wat zouden jullie doen als je de kans krijgt voor een héééél mooie prijs de ZT 260 te kopen??
Rekening houdend met een éénmalige inverkeersstelling van 4900€ en een jaarlijkse taks van 1800€. + verzekering die best meevalt.
wat denken jullie dat de ZT 260 binnen 5 jaar waard zal zijn? gaat de prijs in vrije val? of wordt het een gegeerd object.
en wat met wisselstukken, omdat hij redelijk veel niet gemeen heeft met de andere modellen.
en hou zit het met onderhoudskosten e.d.
die v8, is het een teer blokje? dat hij achterbanden eet heb ik al gemerkt, ben ik me dan ook van bewust.
vertel me eens wat meer a.u.b.
Rekening houdend met een éénmalige inverkeersstelling van 4900€ en een jaarlijkse taks van 1800€. + verzekering die best meevalt.
wat denken jullie dat de ZT 260 binnen 5 jaar waard zal zijn? gaat de prijs in vrije val? of wordt het een gegeerd object.
en wat met wisselstukken, omdat hij redelijk veel niet gemeen heeft met de andere modellen.
en hou zit het met onderhoudskosten e.d.
die v8, is het een teer blokje? dat hij achterbanden eet heb ik al gemerkt, ben ik me dan ook van bewust.
vertel me eens wat meer a.u.b.
MG ZR S1800
-
- The Big Boss
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
denk dat de V8 modellen van Rover en MG collecters items gaan worden! alleen al omdat er zo weinig van zijn geproduceerd.
Die V8 krijg je echt niet kapot, omdat niet de hele capaciteit benut word staat het allemaal niet zo onder druk. (blok kan veel meer hebben)
Minpuntje is de airco, hebben wij regelmatig problemen mee.
Die V8 krijg je echt niet kapot, omdat niet de hele capaciteit benut word staat het allemaal niet zo onder druk. (blok kan veel meer hebben)
Minpuntje is de airco, hebben wij regelmatig problemen mee.
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
- The Big Boss
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
dat krijg je met die amerikaanse motoren, zijn nou eenmaal raar 

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
waarschijnlijk precies 5000 mijl, en alleen de eerste keer.
Dat oude mustangblok loopt waarschijnlijk de eerste 500.000 kilometer zonder onderhoud.
Dat oude mustangblok loopt waarschijnlijk de eerste 500.000 kilometer zonder onderhoud.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
was als grapje bedoelt, maar dit soort blokken zijn wel extreem betrouwbaar.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- The Big Boss
- Berichten: 8437
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
@Frekkel: hoop dat je tijdens die proefrit geen haast hebt met schakelen 

'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
heb ik al wat van gelezen ja. afwachten wat dat geeft.
nu moet ik wel zeggen dat ik me daarover soms vragen stel bij het lezen van autotests. denk dat die journalisten beetje teveel bmw en zo gereden hebben. ik hou juist van zware bediening. zo voel je ten minste dat je aan het autorijden bent. ik krijg wat van die slappe koppelingspedaaltjes zoals bv bij peugeot.
en mijn brm in eerste of achteruit krijgen is ook niet altijd een pretje. maar das fijn
nu moet ik wel zeggen dat ik me daarover soms vragen stel bij het lezen van autotests. denk dat die journalisten beetje teveel bmw en zo gereden hebben. ik hou juist van zware bediening. zo voel je ten minste dat je aan het autorijden bent. ik krijg wat van die slappe koppelingspedaaltjes zoals bv bij peugeot.
en mijn brm in eerste of achteruit krijgen is ook niet altijd een pretje. maar das fijn
MG ZR S1800
vandaag ritje gemaakt.
die sound doet je glimlachen, de gehele wagen versnelt je hartritme.
fantastische kar.
pa vond het zowaar ook fantastisch, veel kans dus dat ie er komt.
en die versnellingsbak is indd iets raar, niets irritant, gewoon een kwestie van gewenning. Zwaar, maar toch gevoelig
en met 410 Nm aan koppel moet je ook niet altijd als een gek terugschakelen.
die sound doet je glimlachen, de gehele wagen versnelt je hartritme.
fantastische kar.
pa vond het zowaar ook fantastisch, veel kans dus dat ie er komt.
en die versnellingsbak is indd iets raar, niets irritant, gewoon een kwestie van gewenning. Zwaar, maar toch gevoelig
en met 410 Nm aan koppel moet je ook niet altijd als een gek terugschakelen.
MG ZR S1800