Hmm ik zit een beetje met de airco pomp enzo dan.. Zou dan weer andere riemen nodig hebben en dergelijke als ik de airco niet aansluit, want een meedraaiende airco pomp zonder vloeistof in het systeem is geloof ik niet echt een succes
Maar zou dus eventueel vast met de r200 radiator kunnen rijden.. En ach, om de motor aan de praat te krijgen is de radiator sowieso even niet van belang.. Die koeling is voor die paar seconden wel even te missen..
Verder allemaal bedankt voor de enorm leuke reacties

Ben er eigenlijk maar gewoon aan begonnen.. Want hoe meer je erover nadenkt, hoe meer je in gaat zien dat het inderdaad eigenlijk wel gekkenwerk is... Het scheelt trouwens wel dat ik eerst die ZR rustig heb kunnen slopen.. Aangezien het meeste wel overeen komt met de 200 kun je dus een beetje oefenen met onderdelen, en krijg je een beetje handigheid in die klote stekkertjes enzo allemaal.. Dan weet je ook meteen waar alle schroefjes ed zitten voor wanneer je met de rover bezig gaat..
Maar goed, one way or another, die motor komt erin!! Mocht het helemaal niet willen dan regel ik een VI ECU en motorboom en dan doen we het zo!

Hoop 22 oktober te kunnen laten zien wat we hebben gepresteerd.. Al lijkt me dat zelf iets te optimistisch.. Mochten er nog foutjes in zitten, is die datum al bijna niet meer te halen.. Het is nog een hele klus om uberhaupt de motor en alles er nog in te krijgen!