Goede koop?

Tommer

Bericht door Tommer »

Hi Knetterpijp,

Ik ben net lid geworden van dit forum en wou je even feliciteren met je vastberadenheid om zo'n ZR te willen. Dit toont dat je al bent gebeten door het MG virus. Je gaat hier echt geen spijt van hebben. Met een MG rijden is zoveel specialer dan een peugeot.

Greets en keep us informed,

Tom

PS:Hoe moeiljjk het ook moge zijn, rij hem rustig in hé, die eerste 2-3000 km.
Nog een van m'n favorite MG ZR fototjes (in Royal Blue geloof ik) om het wachten wat makkelijker (:twisted:) te maken :

Afbeelding[/img]
Tommer

Bericht door Tommer »

Met een link dan maar voor diegene die dat fotootje willen zien:
http://www.imagestation.com/album/?id=4 ... ode=invite
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Afbeelding

Dan zou dit m moeten zijn als het goed is.... :wink:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
knetterpijp

Bericht door knetterpijp »

Ola...
It's me again...
Helemaal depri van die knaken peugeot :cry:
1.4 is echt niet te doen.
Ben ook blij dat ik die 206 GTI toch maar niet gekozen heb. Zie per dag zeker 10 andere 206'jes. Dat zal je niet snel meemaken met de ZR.
Alhoewel...Zag er pas voor 't eerst 1 in het wild. Een Trophy Blue ZR 160 in een zijstraatje van de Meent, Rotterdam (een bekende van iemand hier toevallig?).
Plaatjes van een ZR maken 't echter weer helemaal goed :D
Plaatje hierboven is volgens mij een Royal Blue, toch?
Hoe dan ook, hij ziet er zo ook zeer bruut uit.
Op internet kun je best veel plaatjes vinden, maar bijna allemaal in het geel/blauw/groen, enz.
Heb er maar 1 a 2 kunnen vinden van een antreciete ZR, waaronder:
http://www.avgonline.de/tangebot/
Maandag wordt er pas getekend voor de ZR, dus vanaf dan nog 8 weken.
can't wait, can't wait!!! :shock: :shock: :shock:

Greetingz.
Flo
Tommer

Bericht door Tommer »

Niet slecht dat anthracite, beter dan die andere flashy kleuren.
Wel een nadeel is dat je steeds met een vuile kar zal rondrijden in zo'n donkere kleur.
knetterpijp schreef:Zag er pas voor 't eerst 1 in het wild. Een Trophy Blue ZR 160 in een zijstraatje van de Meent, Rotterdam (een bekende van iemand hier toevallig?).
Ikzelf heb nog maar 5 "sightings" gehad met een MG in't wild :lol:.
en kan me nog perfect herinneren waar en welke. Hier in België zijn ze dus ook uiterst zeldzaam. Hier in België zijn ze dus ook uiterst zeldzaam.
Die met een ZS180 op de autostrade was het leukst.
Ikzelf (met 416) was super verbaasd voor het eerst zo'n inderwekkende ZS te zien opduiken. Ik kon niet anders dan m'n duim de lucht in steken.
Voelde me wel wat stom eerst voor m'n spontane reactie, maar de chauffeur van de ZS kon het apprecieren en moest heel breed lachen en stak ook z'n duim op...Echt graaf.
Houd je dus maar klaar voor zo'n reaties van jalourse Rover eigenaars.
In Engeland is het op dit moment zo dat nieuwe MG's ook door de anthieke MG's worden erkend en de chauffeurs elkaar groeten door met de lichten te knipperen (zoals de anthieke reeds lang met elkaar deden).

Mijn moeder heeft een 214Si, dat ding rijdt al als een kart, het piloteren van een ZR160 moet echt super zijn...
Tommer

Bericht door Tommer »

SillyTC schreef: Dan zou dit m moeten zijn als het goed is.... :wink:
:shock:
Hoe heb je dat geflikt? (je gebruikt mijn link)
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Hihi.... Klopt... :mrgreen:

*silly is eindelijk blij dat ze weet hoe het werkt... :roll: *

Als je een plaatje hebt, klik je er met rechts op, ga je naar eigenschappen. Daar zie een de 'bestandsnaam' die copy-paste je naar je bericht hier. Vergeet er niet [img] voor en achter de zetten. Als het goed is moet het dan lukken.... :wink:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Tommer

Bericht door Tommer »

Vreemd, dit doorlinken lijkt enkel te werken voor de preview, niet voor de originele foto.
(die is wat groter en krijg je pas nadat je op de preview klikte)
Toch bedankt!
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

op die autostrada was die trophy blue??
ik werk daaro bij de mag het woord niet schrijven van dd dus b*W
rijdt met een 200 tc tahiti blue one
en heb daar 2 of 3 keer ff met die zs zitten blazen maar de tc is toch sneller hoor ooh als je daar scheurt je akn er lekker scheuren kijk ff bij de kazeren of daar niemand staat met een donkere wagen 2 e inrit snelheidscontole
knetterpijp

Bericht door knetterpijp »

Ola peoples,

Heb zaterdag de bevestiging gekregen. In week 14 ben ik de trotse eigenaar van een antreciete ZR 160!
Heb zaterdag m'n eerste antreciete ZR in 't wild gezien. Zeer bruut, maar ziet er toch wat kleiner uit. Ik reed er snel langs.
Had 't net met m'n vriendin over het feit dat je over Peugeotjes ziet, kom ik gewoon die ZR tegen :? ...maar vaak gaat dat (hoop ik) niet gebeuren.
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan zo'n powerfilter kom? De prijs, waar, hoe te monteren, enz.

Alvast bedankt!
Tommer

Bericht door Tommer »

Proficiat knetterpijp!
Ik neem aan dat je vanaf nu streepjes aan het trekken bent op muur...
Ik zag toevallig net gisterenavond een Anthracite ZR in het schemerdonker...zag er gevaarlijk uit :twisted:
216si

Bericht door 216si »

iemand onlangs ook nog naar een open dag van mg-rover dealer geweest? daar stond in hoogeveen laatst de meest brute ZR160 ooit! was een paars/groen parelmoer kleur, BRUUT!!! schijnt dat mg deze door het hele land gebruikt voor demonstraties en open dagen bij dealers. ik heb er ook maar meteen ff proefritje in gemaakt, beviel best. toen reed ik in mijn ''simpele 216si'' weer naar huis....
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Bedoel je deze?
Afbeelding
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie