Kijk ook eens naar...

618 620 623 820 825 827
Dick-rover75

Kijk ook eens naar...

Bericht door Dick-rover75 »

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=325129 mijn rover 75 clubje :D , wordt lid, plaats foto's van je 75'er :!:
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

Leuk,

Maarruuh..., van mij mag de link naar ons clubje wel wat duidelijker aanwezig zijn hoor :?
Misschien een idee om de officiele clubbanner te plaatsen ipv de banner die er nu staat :idea:

C Ya
Pete
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Dick-rover75

Prima!

Wordt lid van dit clubje, en je krijgt alle vrijheid! :idea:
Dick-rover75

Kijk maar eens..

Je mooie banner staat op mijn clubje :shock: , wordt je nu lid?? En schrijf eens iets, en plaats een foto. :D
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Yééééééh, mijn site word ook gelinkt!!!!! :mrgreen: (staat zelfs boven MG-R.nl 8) )
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Dick-rover75

Daar is een reden voor.....

EINDHOVEN!!
Järv
Moderator
Contacteer:

Re: Daar is een reden voor.....

Bericht door Järv »

Dick-rover75 schreef:EINDHOVEN!!
DE GEKSTE !!

:rofl:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Dick-rover75

Nu we de aandacht hebben!!

Steun mijn club ook eens :!: , leuk toch, 2 Rover clubs :P , 2 geheel verschillende :mrgreen: , deze club blijft natuurlijk de hoofdaanvoerder ;) allebei hebben ze wel wat toch :?: Maar ja, ieder zijn smaak 8)
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Nostalgie man die clubs...
Lang geleden is dit forum zo ook begonnen... ;)
Dick-rover75

Wij houden de moet erin.

Ach, het is voor mijn een hobbytje, leuk toch, jij je plezier, ik de mijne, ik doe het er maar bij, terwijl ik ook lid ben van deze club, kom ben sportief wordt ook lid van de mijne, of ben ik te min, was toch een liedje? :roll:
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Omdat je er dan om vraagt...
Nee, ik wordt niet lid...
omdat ik persoonlijk het niet netjes vind zoals je hier op een ander forum leden loopt te ronselen
omdat ik persoonlijk al genoeg fora heb om te lezen...kan het nu allemaal al niet bijhouden
omdat ik persoonlijk tegen allemaal kleine groeperingen ben (voor ieder model een eigen forum)
ik er ook niet aan moet denken dat ik 36 fora moet gaan lopen afstruinen om een antwoord op een vraag te kunnen vinden.

dus...nee, ik meld me niet aan.
en nogmaals dit is dus mijn persoonlijke mening...

even goeie vrienden verder, en succes met je club ;)
Dick-rover75

Jammer...

Jammer dat je het een beetje persoonlijk opvat :? , leden ronselen via deze club is niet mijn bedoeling :| , maar vond het een leuk idee, deze club staat bij mij bovenaan, het clubje wat ik via "HetNet"geopend heb, is ontstaan vanwege mijn interesse, en nieuwe hobby, en dat wilde ik alleen maar kenbaar maken via deze club waar ik ook lid van ben :P , en het leuk zou vinden als men van mijn clubJE ;) ook lid zou worden. Als ik er financieel op vooruit zou gaan, en geld zou verdienen over andermans rug, wat dus niet is, zou ik mij kapot schamen :oops: . Ik heb er absoluut geen kwade bedoelingen mee, jammer dat je er meteen zo tegenaan kijkt :| , mijn clubje moet je zien met een flinke.... ;) :!: :? Heb je trouwens de enorme banner gezien van deze club op mijn clubje bij HetNet, toont dat geen respect voor deze club :!:
Laatst gewijzigd door Dick-rover75 op di sep 20, 2005 7:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Ik geef je gewoon mijn persoonlijke mening...meer niet!
Dick-rover75

Maar....

Is die rechtvaardig :?: Alle respect hoor :!: Maar goed, onderwerp gesloten, je mag ervan denken wat je zelf wilt.
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: dat iemand dit begint moet hij zelf weten.
maar ik vind het wel jammer dat daar mijn banner voor word gebruikt. :roll:
Afbeelding
VandenPlas
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door VandenPlas »

Kijk ook eens naar...
Heb net even gekeken, t'is wel erg rustig daar. Er er heeft zich nog niemand aangemeld bij dit clubje. Behalve dan de oprichter. Denk ook niet dat er veel animo voor is. :| Ieder z'n hobby natuurlijk. Maar ik zal me niet aanmelden. Zie er niet echt het nut van in om voor ieder type MG-Rover een apart clubje op te richten (zeker voor zo'n beperkt domein als Nederland). Als ik een vraag heb of informatie zoek kan ik uitstekend terecht bij "MG-R.NL" of anders kijk ik wel op de Engelse fora.
Afbeelding

Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)

MvG. Jeroen
Gesloten