luidsprekers vooraan vervangen
luidsprekers vooraan vervangen
Ten eerste, hoe begin je eraan, want dat roostertje werd door de vorige eigenaar al redelijk verkracht. Moet de hele deurbekleding los of niet? Ik zou graag andere speakers plaatsen want het geluid is om bij te huilen. Wat kan ik best steken ? en aan de deurhandles zit er lijkt het wel een tweeter, maar dat is maar schijn...er zit helemaal niets. Wie geeft mij de meest ideale opstelling? Welk merk klinkt het best?
Hele deurpaneel moet eraf, deurgreep erafhalen zitten 2 schroeven achter en bij het kaartenvak zitten er een paar en de zijkant van het deurpaneel. En bij de " deuropener " zit 1 schroefje.
Dan van onder met een schroevendraaier ertussen naar je toe trekken , zitten van die klikdingen (wel voorzichtig doen want ze breken zo af).
Wat wil je uitgeven voor een compo-setje ?(speaker 16cm + tweeter)
Ik raad Focal K2 Power 165KF aan die kost zo'n 250,-
En dan ook gelijk je deur dempen
krijg je veel minder rijgeluid van buiten binnen en je speakers klinken dan nog voller.
Dan van onder met een schroevendraaier ertussen naar je toe trekken , zitten van die klikdingen (wel voorzichtig doen want ze breken zo af).
Wat wil je uitgeven voor een compo-setje ?(speaker 16cm + tweeter)
Ik raad Focal K2 Power 165KF aan die kost zo'n 250,-
En dan ook gelijk je deur dempen

thanks! 't ja, mijn voorganger heeft het al gepresteerd om de rooster een stukje af te breken
, hij wou er waarschijnlijk ook iets aan veranderen, maar wist niet hoe en liet de zaak maar voor wat het was. Ik heb nog een set van Jensen liggen van 16 cm en ga een kijken of die niet passen. Het is wel een 3 weg systeem en de mid en tweeter komen er nogal ver boven, maar naar ik reeds gezien heb is er nog vrij veel plaats om ze te monteren.

Ik neem aan dat je die witte klikdingetjes bedoelt. Zou je die niet ergens een bak kunnen kopen ? Ben laatst bezig geweest met de auto en toen zijn er 2 half gesneuveld.. Zou sowieso handig zijn als je die dingen gewoon los kunt trekken en er gewoon nieuwe tussen kunt zetten als je klaar bent en je niet zo hoeft te gaan zitten pielen. Dingen kunnen toch niet meer kosten dan paar cent per stuk lijkt me ?216 driver schreef:Dan van onder met een schroevendraaier ertussen naar je toe trekken , zitten van die klikdingen (wel voorzichtig doen want ze breken zo af).