Scherp geluid bij starten (en racegaas)

214 216 218 220 25
Plaats reactie
ZwauperT

Scherp geluid bij starten (en racegaas)

Bericht door ZwauperT »

Heej mensen,

Als ik mijn 216Si start dan maakt hij een scherp geluid. Hier hoor je overigens niets meer van als hij draait. Wat kan dit geluid veroorzaken?

Ik heb mijn 216Si pas gekocht en wil hem al wel wat sportiever maken. Nu wil ik beginnen met het plaatsen van racegaas, witte knippers, sierstuk of einddemper en misschien andere spiegels. Zouden jullie hierover mij kunnen vertellen waar je het kunt halen, hoe het te monteren is en wat het ongeveer gaat kosten.

Groeten ZwauperT (Newbie @ hier)
avdwerf

Bericht door avdwerf »

racegaas: http://ftp.castel.nl/~veenp23/Gaas%20achter%20grill.htm

sierstuk: mss deze http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=4824

witte pinkers: www.autobedrijfvannoort.nl

spiegels: check e-bay ofzo voor zr spiegels

raar geluid: daar weet ik niets van, daar moeten de techneuten je maar mee helpen

gebruik voortaan wel eerst even de zoekfunctie, dan had je dit ook allemaal kunnen vinden...suc6 ermee
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

spiegels: klik
klaas

Bericht door klaas »

Soort gekraak? Dan blijft je startmotor hangen. Heeft mijn wagen heel snel - sleutel draaien en als de sodemieter los.... motortje loopt dan al...
Arnie

Bericht door Arnie »

De 400 van mn ouders heeft dat ook... is gewoon de startmotor die even blijft "hangen" inderdaad
pieterrademakers

Bericht door pieterrademakers »

das waarschijnlijk de bendix in de startmotor. zou ik wel laten vervangen overigens, aangezien je met een tandwiel te maken hebt of laten reviseren. tweedehands startmotor heb je al voor +/- 30 euro.
speed

Bericht door speed »

Even de startmotor eruithalen goed alles smeren met een spuitbusje en je hoort hem niet meer. of dit laten doen natuurlijk.
rovergirl

Bericht door rovergirl »

mijn 214 heeft net hetzelfde, de startmotor blijkft ook hangen...
rovergirl

Bericht door rovergirl »

heb hem er vandaag vanonder gevezen, gesmeerd met kruipolie en is nu Okee! Bedankt voor de tips! :D
Plaats reactie