Electrische ruit rechtvoor doet niets meer

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
Mikey

Electrische ruit rechtvoor doet niets meer

Bericht door Mikey »

Sinds vandaag gaat het electrische raam aan de passagierszijde niet meer open of dicht, ik hoor ook geen motortje werken, is er misschien een veelvoorkomen probleem hiermee? dan kan ik daar rekening mee houden voordat ik ernaar ga kijken.
avdwerf

Bericht door avdwerf »

ff de zoekfunctie gebruiken, er is hier ergens op dit forum een how-to met foto's om dit op te lossen...
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

Ramen van de 600 en de Accord zijn een zwak punt. Een constructiefout van Honda :? of van Rover?

Vaak breken de bevestigingspunten waarmee het raam op het systeem zit af en dan knalt je raam naar beneden. Of het bij jou dat is weet ik niet. Daarvoor zal je het deurpaneel moeten afnemen. Misschien is het gewoon een slecht contact of een gesprongen zekering.

Mocht je een nieuw raamsysteem van doen hebben. Ik heb er nog 1 liggen. Mijn raam is eens naar beneden gevallen (op mijn verjaardag + net voor de toerrit) en aangezien dat t allemaal snel moest gaan heb ik dat stuk gekocht. Bij t herstellen bleek het echter niet nodig.

cheers Pagan
Afbeelding
Mikey

Bericht door Mikey »

Een beetje een klunzige fout, ik was van plan vandaag te gaan zoeken waar het vandaan kwam, en toen schoot het 'bijrijdersraam-vergrendelingsschakelaar' me te binnen, knop omzetten en hij werkte weer :oops:

Maar goed, ik dacht meteen aan een defect omdat de elec ramen een gevoelig punt waren.

In ieder geval bedankt.
Gebruikersavatar
Striker
MG-R Freak
Berichten: 4729
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 1:49 am
Woonplaats:
Locatie: Dordrecht

Bericht door Striker »

Lol, gelukkig is de oplossing soms heel eenvoudig/goedkoop :lol:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Gebruikersavatar
pagan
MG-R Freak
Berichten: 1911
Lid geworden op: di mei 27, 2003 6:27 pm
Woonplaats:
Locatie: D-Town - Vlaanderen

Bericht door pagan »

:rofl: maar lekker goedkoop.

Cheers Pagan
Afbeelding
Plaats reactie