Inbouwen carkit

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
avdwerf

Inbouwen carkit

Bericht door avdwerf »

Hey mensen,
heb een carkit gekocht, maar heb weinig zin om dat door een bedrijf in te laten bouwen. Zelf moet het ook wel lukken denk ik, alleen 1 vraagje, hij moet stroom krijgen van de accu, dus nu is mijn vraag hoe kom ik van in de wagen onder de motorkap?

btw ik heb een r600 diesel uit 99
remco

Bericht door remco »

als je zelf een radio in kan bouwen kun je je carkit ook zelf wel aansluiten

ik weet niet om wat voor carkit het gaat maar ik heb alles bij de radio weg gehaald voor mijn carkit

rood op de plus
zwart op de min
en geel op de mute

laterrrrr
Jeroentjuh

Bericht door Jeroentjuh »

Je hebt ook vaak een constante + en een geschakelde +,

moet je even kijken hoe je het wilt aansluiten.
anders idd gewoon is het makkelijkste de + van de auto radio afhalen.
avdwerf

Bericht door avdwerf »

thnx, zijn idd de gele en de rode draad, kan ik hem inderdaad mooi op aansluiten dat ie alleen werkt als men contact aan staat, ga morgne maar eens aan de slag, anders blijft dat ding hier ook maar liggen :D
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Bij bijna elke auto bevinden zich in de ruimte onder het dashbord aan de bestuurders kant tegen de achterkant een paar rubberen doppen.
Je kunt deze doppen met een priem of iets dergelijks door prikken en daar de kabel doorheen stekken.
Je bent dan van in de auto onder de motorkap.
suc6
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
avdwerf

Bericht door avdwerf »

zo hij werkt :D,

gewoon de stroom van de radio gejat, morgen alleen nog ff zekeringetje halen om er tussen te zetten, ff de draden netjes wegwerken en dan zal ik ff pics maken :lol:
avdwerf

Bericht door avdwerf »

alles is zo goed als klaar, moet alleen nog ff ergens speakerdoek aan zien te komen om voor het speakertje te spannen, en nog 1 draadje wegwerken,

ik kwam er btw achter dat er ook zo'n uitgang op de radio zit voor een tulip stekker, zou ik daar gewoon een sub op aan kunnen sluiten?
Ashoe

Bericht door Ashoe »

een amp bedoel je :p
Gebruikersavatar
peter3
MG-R Freak
Berichten: 970
Lid geworden op: di aug 19, 2003 6:36 pm
Woonplaats: Deventer
Locatie: stedendriehoek
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Idd een versterker en daar op je sub ff goed afregelen en je kunt dreunen. :twisted:
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Plaats reactie